| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Epiphone LP sunburst + DiMarzio m.m. https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=50796 |
Page 1 of 1 |
| Author: | petelf [ 02 Jan 2011, 19:08 ] |
| Post subject: | Epiphone LP sunburst + DiMarzio m.m. |
Epiphone Les Paul std sunburst. Mkt trevlig gitarr med snygg flametop.Gotoh stämmisar, ny switch. Nyskick. Kan fås med org humbuckers: 2 700 kr Eller med DiMarzio super dist (stall) och DiMarzio super II (hals): 4 000 kr. ![]() "I dont care about trademarks - as long as it sounds good!!" |
|
| Author: | Före detta Gibson [ 02 Jan 2011, 19:54 ] |
| Post subject: | |
Serienummer? /Magnus[:)] http://www.tinypedals.com |
|
| Author: | petelf [ 02 Jan 2011, 20:00 ] |
| Post subject: | |
I 02050335 "I dont care about trademarks - as long as it sounds good!!" |
|
| Author: | Före detta Gibson [ 02 Jan 2011, 20:15 ] |
| Post subject: | |
Inget för mig, tack ändå.[:(] /Magnus http://www.tinypedals.com |
|
| Author: | petelf [ 16 Jan 2011, 23:56 ] |
| Post subject: | |
Har alla fördomar? [:D] "I dont care about trademarks - as long as it sounds good!!" |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|