| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| såld https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=50518 |
Page 1 of 1 |
| Author: | kvarnis88 [ 27 Dec 2010, 17:19 ] |
| Post subject: | såld |
såld |
|
| Author: | Haraldrig [ 28 Dec 2010, 17:03 ] |
| Post subject: | |
marcusss wrote: kvarnis88 wrote: Skön och lättspelad bra gitarr! <font color="red">allt är orginal</font id="red"> 7000 kr [url="http://bildplats.se/image/view/1931"] det ska bara sitta ett strängtryck på JV '57:or. ![]() Ja, det är bara 72ri som har två samt kontemporära modeller. I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|