Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Fender Jaguar "Nu med bilder"
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=50284
Page 1 of 1

Author:  Haraldrig [ 20 Dec 2010, 17:31 ]
Post subject:  Fender Jaguar "Nu med bilder"

Made in Japan.
Sunburst med Super Distortion i stallposition.
Några smådings här och var men inget allvarligt.
Fräscha band och inga konstigheter med halsen.

6500kr ink frakt.

Image
Image
Image

Author:  46821 [ 21 Dec 2010, 18:20 ]
Post subject: 

Vars tog blilderna vägen?????

Author:  hemligkillelol [ 21 Dec 2010, 20:09 ]
Post subject: 

Är också sugen på bilder!

Author:  Haraldrig [ 21 Dec 2010, 20:25 ]
Post subject: 

Ursäkta, det blev öl och mat igår istället för foto.
Men ikväll ska jag fixa!!


I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men
I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/