| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Hagström Kent https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=47393 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Haraldrig [ 20 Oct 2010, 19:42 ] |
| Post subject: | Hagström Kent |
I allmänt gott skick. Några små sprickor i toppen och vinylen har släppt lite i cut-awayn. Två dots i greppbrädan saknas, "piggarna" till stränghållaren saknas och stallet är skruvat med icke-original skruvar. 5000kr kanske? Byte/delbyte är också spännande. ![]() I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | baberg [ 20 Oct 2010, 21:10 ] |
| Post subject: | |
Men va fasen. Nu när man inte har några stålar över till gitarraffärer kommer du släpandes med den där. [V] Det var en sån här som var min första gura. Vilka minnen. [:)] |
|
| Author: | Haraldrig [ 21 Oct 2010, 14:58 ] |
| Post subject: | |
baberg wrote: Men va fasen. Nu när man inte har några stålar över till gitarraffärer kommer du släpandes med den där. [V] Det var en sån här som var min första gura. Vilka minnen. [:)] Jag är alltid intresserad av byten[:)] I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | fumannen [ 21 Oct 2010, 18:15 ] |
| Post subject: | |
Skulle detta kunna vara något? http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=46979 |
|
| Author: | Haraldrig [ 21 Oct 2010, 18:21 ] |
| Post subject: | |
fumannen wrote: Nej tack. I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | Haraldrig [ 28 Oct 2010, 09:22 ] |
| Post subject: | |
Ingen som är sugen på denna? I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | rocky67 [ 29 Oct 2010, 23:59 ] |
| Post subject: | |
Hade varit jättesugen om den varit röd... ![]() ...and don't forget to BOOGIE! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|