View unanswered posts | View active topics It is currently 28 Sep 2026, 15:05



Reply to topic  [ 2 posts ] 
BC Rich Bich Platinum Pro & övningsstärkare (sålda 
Author Message
User avatar

Joined: 19 Jun 2005, 09:35
Posts: 5459
Location: Uppsala-la-la-la
Post BC Rich Bich Platinum Pro & övningsstärkare (sålda
<s>En svart BC Rich Bich Platinum Pro. En gitarr med attityd - både visuellt och ljudmässigt - på scen och utanför scen.[8D]

Lic. Floyd Rose, två riviga humbuckers, 24 band, rosewood, tunn hals, svart hardware. Färg har lossnat från nedre delen av kroppen (vilka BC Rich har inte det?), se bilder. Små dings på kropp och baksida av hals. Softbag ingår.

En 10 W Park by Marshall transistorförstärkare kan medfölja till ett billigt pris.[:)]</s>

/R

Image
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards


16 Aug 2010, 11:27
Profile
User avatar

Joined: 19 Jun 2005, 09:35
Posts: 5459
Location: Uppsala-la-la-la
Post 
<s>Bump. Kan ta den till Stockholm eller Solna om någon vill känna på den.[:)]</s>

<b>Edit:</b> Ligger på Tradera nu, på lördg byter den ägare.

/R

Image
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards


04 Oct 2010, 16:08
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.