|
|
Page 1 of 1
|
[ 15 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Bentooshape
|
 SÅLD!
Grymt bra 62ri Japanstrata, med Thin-skin nitrolack, stålblock och texas special-mickar. Behöver stålar omg, så denna måste försvinna ur min ägo. Buda på, fås till riktigt bra pris vid snabb affär. Skicket är löjligt bra. Nyligen injusterad med ny översadel. Bilder från föregående ägare:   Lundapaugen@hotmail.com
|
| 12 Aug 2010, 16:40 |
|
 |
|
dimman
|
Mail
|
| 12 Aug 2010, 22:47 |
|
 |
|
Vibrolux
|
2800:-
|
| 12 Aug 2010, 23:38 |
|
 |
|
Mary Goore
|
3.200:- http://www.k-out.serelicstrata[AT]telia.com
|
| 13 Aug 2010, 07:31 |
|
 |
|
Kennedy
|
Hej, ett par frågor: Har lite dålig koll på olika strator - hur är halsen i tjocklek? var finns gitarren?
|
| 13 Aug 2010, 08:25 |
|
 |
|
snutstrut
|
har du något årtal på gitarren?
|
| 13 Aug 2010, 08:33 |
|
 |
|
Bentooshape
|
Halsen är ganska smal och tunn. Gitarren bor i Hässleholm. Årtal har jag glömt, men jag kan återkomma med årtal och serienr. De där buden ni kom med grabbar var ju bara pinsamma! Lundapaugen@hotmail.com
|
| 13 Aug 2010, 12:46 |
|
 |
|
Haraldrig
|
Ha ha, jag säljer den åt Bentooshape för 7000kr. Denna Stratan är sanslöst bra. Det var min privata player länge.
Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause
|
| 13 Aug 2010, 18:25 |
|
 |
|
Bentooshape
|
Du år då en klippa Fredrik! Jag trodde fakiskt folket här på bojen visste bättre än att förolämpa människor med skambud, men det stämde tydligen inte. Hoppas drömmen om en riktigt bra gitarr för pisspengar lever vidare hos er! Här går den dock ej i uppfyllelse... Lundapaugen@hotmail.com
|
| 14 Aug 2010, 03:19 |
|
 |
|
Oakman
|
Nu vill jag inte kladda i säljtrådar, men måste bara upplysa om en sak: Det finns ingen anledning att ta, vad man uppfattar som, låga bud personligt och försöka läxa upp någon. TS har inte uppgett någon prisidé, och dessutom lämnat det öppet med texten "Buda på, fås till riktigt bra pris vid snabb affär". Även om man kanske kunde önska det så är inte alla välgörare, inte ens på Ljudbojen [;)] Kul att det verkar ha löst sig med försäljningen. 
|
| 14 Aug 2010, 06:08 |
|
 |
|
Mary Goore
|
Jag hoppar av budgivningen och är inte längre intresserad av din gitarr. http://www.k-out.serelicstrata[AT]telia.com
|
| 14 Aug 2010, 08:18 |
|
 |
|
snutstrut
|
Oakman wrote: Nu vill jag inte kladda i säljtrådar, men måste bara upplysa om en sak: Det finns ingen anledning att ta, vad man uppfattar som, låga bud personligt och försöka läxa upp någon. TS har inte uppgett någon prisidé, och dessutom lämnat det öppet med texten "Buda på, fås till riktigt bra pris vid snabb affär". Även om man kanske kunde önska det så är inte alla välgörare, inte ens på Ljudbojen [;)] Kul att det verkar ha löst sig med försäljningen.  +1. Utan prisidé, årsmodell eller serienummer finns det väl inga skäl att pissa på intressenter?
|
| 14 Aug 2010, 20:45 |
|
 |
|
Haraldrig
|
snutstrut wrote: Oakman wrote: Nu vill jag inte kladda i säljtrådar, men måste bara upplysa om en sak: Det finns ingen anledning att ta, vad man uppfattar som, låga bud personligt och försöka läxa upp någon. TS har inte uppgett någon prisidé, och dessutom lämnat det öppet med texten "Buda på, fås till riktigt bra pris vid snabb affär". Även om man kanske kunde önska det så är inte alla välgörare, inte ens på Ljudbojen [;)] Kul att det verkar ha löst sig med försäljningen.  +1. Utan prisidé, årsmodell eller serienummer finns det väl inga skäl att pissa på intressenter? Det är Fender Japans finaste Strata-modell. Tillverkad för japanska marknaden. Enbits kropp, thin skin cellulosa (riktig cellulosa som inte är uppblandad med poly), stålblock och Texas Special pickups. Ca 10 år gammal. Men nu är den med största sannolikhet såld. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause
|
| 14 Aug 2010, 22:36 |
|
 |
|
Bentooshape
|
snutstrut wrote: Oakman wrote: Nu vill jag inte kladda i säljtrådar, men måste bara upplysa om en sak: Det finns ingen anledning att ta, vad man uppfattar som, låga bud personligt och försöka läxa upp någon. TS har inte uppgett någon prisidé, och dessutom lämnat det öppet med texten "Buda på, fås till riktigt bra pris vid snabb affär". Även om man kanske kunde önska det så är inte alla välgörare, inte ens på Ljudbojen [;)] Kul att det verkar ha löst sig med försäljningen.  +1. Utan prisidé, årsmodell eller serienummer finns det väl inga skäl att pissa på intressenter? Jag kan hålla med dig till viss mån, men en priside är det ingen som frågat om innan de började buda, och årtal och serienr skulle jag återkomma med skrev jag. Ingen mening med att follk kladdar i tråden mer. Gitarren är förhoppningsvis såld, och om någon är intresserad av att stå i kö, (om den nu mot förmodan inte skulle bli såld) så kom gärna med ett rimligt bud via mail. ALLT UNDER 6000:- IGNORERAS MVH Andreas Lundapaugen@hotmail.com
|
| 15 Aug 2010, 01:05 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 15 posts ] |
|