| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Akustisk Gitarr Fender https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=42588 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Bbenderman [ 30 Jun 2010, 20:33 ] |
| Post subject: | Akustisk Gitarr Fender |
Lättspelad och bra ton. Bytes mot Telecaster eller något annat roligt ![]() Prylgalen |
|
| Author: | Burner [ 30 Jun 2010, 20:44 ] |
| Post subject: | |
Pris? <font size="1"> // I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar // ![]() http://www.myspace.com/attitudemusicalproject</font id="size1"> |
|
| Author: | Bbenderman [ 30 Jun 2010, 21:42 ] |
| Post subject: | |
3000kr Prylgalen |
|
| Author: | Burner [ 30 Jun 2010, 21:46 ] |
| Post subject: | |
Modellbeteckning? <font size="1"> // I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar // ![]() http://www.myspace.com/attitudemusicalproject</font id="size1"> |
|
| Author: | Bbenderman [ 30 Jun 2010, 22:36 ] |
| Post subject: | |
![]() ![]() ![]() Prylgalen |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|