Jag skall rensa ut lite, och har bestämt att två av dessa tre får gå.
1 - <font size="4"><b>American Vintage 57 </b> </font id="size4"> , Fiestaröd, såklart med tweedcase och i mkt bra skick. Den är använd, så visst syns det om man synar den med lupp. Inget bandslitage värt namnet. Neckdate juli -00 . Halsen har V-profil.

2 - <font size="5"><b>Eric Johnson signatur </b> </font id="size5"> , tvåtons sunburst , också den änvänd men i mycket bra skick . Med originalcase. Inget bandslitage värt namnet. Halsen är en compound från V-profil till C-profil.

3 - <font size="5"><b>American Series </b> </font id="size5"> 2004, 3-tons sunburst, rosewoodbräda, C-profil,lite mer sliten än de övriga , men ändå inget "hemmarelicfall", utan man kan säga att den använts och det syns om man kikar lite närmare. Otroligt skön att spela på.
OBS ingen USA-Highway modell!

Alla tre på samma bild:

Priser då ?
Tja jag är öppen för bud, men som jag tänker mig så bör värdet ligga omkring följande nivåer:
American Vintage 57 -
Eric Johnson -
American Series -
Inget är hugget i sten utan jag kan tänka mig att diskutera hit eller dit på vettiga nivåer.
Jag kommer att behålla en av dem, och har redan en 335:a så det får vara nog för mitt spelande, varför byten inte är aktuella i första hand. Jag säger igen , man skall aldrig säga aldrig, så man skulle kunna tänka sig nåt byte med dellikvid mot en customshop strata , möjligen. Allt annat än Stratocaster är ointressant, tja utan pengar då förstås [:I].
Hls // Len