Cimar Jazzbas, Made In Japan 70/80-tal. Mahogny-kropp, lönn-hals. Hur skön som helst och låter kanon! <b>3500kr</b> inkl. hardcase Bilder, den svarta basen är det:
Maila för info.
07 May 2010, 20:32
knedy
Den okända brittiska basen har ju den mystiska Melvyn Hiscock-autografen i halsfickan. Författaren till denna bok:
Warwickbasen ser intressant ut. Jag har en kompis som har en lika dan inkl. "stånggrejen". Han har också problem med sprickor i halsen så det verkar vara en "produktegenskap". Jag är intresserad om du har den kvar. Har du case till den också?
08 May 2010, 19:59
knedy
OneMore wrote:
Warwickbasen ser intressant ut. Jag har en kompis som har en lika dan inkl. "stånggrejen". Han har också problem med sprickor i halsen så det verkar vara en "produktegenskap". Jag är intresserad om du har den kvar. Har du case till den också?
Tjo! Inget case tyvärr. Den är on hold och förmodligen såld, väntar bara på att pengar ska trilla in på kontot.
Users browsing this forum: No registered users and 35 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum