| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Såld https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=38192 |
Page 1 of 1 |
| Author: | jöjje [ 17 Mar 2010, 18:38 ] |
| Post subject: | Såld |
[red]Såldred] Näst intill oanvänd.Lite vassa bandkanter, annars riktigt bra. ![]() 1500 + frakt. |
|
| Author: | najtrows [ 17 Mar 2010, 22:51 ] |
| Post subject: | |
Du har mail! |
|
| Author: | jöjje [ 17 Mar 2010, 23:16 ] |
| Post subject: | |
Och du har svar |
|
| Author: | Bubblicious [ 18 Mar 2010, 17:18 ] |
| Post subject: | |
Finns kvar? I'm into a, Buddahwise thing, point of view... I sit and watch a whole lot of shit go by... |
|
| Author: | jöjje [ 18 Mar 2010, 17:29 ] |
| Post subject: | |
Bubblicious wrote: Finns kvar? I'm into a, Buddahwise thing, point of view... I sit and watch a whole lot of shit go by... Är paxad till på fredag. Så kanske på lördag[:)] |
|
| Author: | najtrows [ 18 Mar 2010, 18:25 ] |
| Post subject: | |
Jag tvivlar ganska starkt på att den finns kvar på lördag |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|