| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Gibson SG 62 RI säljes/bytes (såld) https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=36208 |
Page 1 of 1 |
| Author: | zuma [ 03 Feb 2010, 12:51 ] |
| Post subject: | Gibson SG 62 RI säljes/bytes (såld) |
Byggd 1989, inga lagningar, cherry röd. MVH Henning, 0762767258 Bilder kan ses på: http://vend.se/ad.php?12353 |
|
| Author: | Tuff [ 03 Feb 2010, 14:27 ] |
| Post subject: | |
Nu blev jag sugen! Ska kolla över ekonomin lite... *edit* Vikt och hur är banden skulle jag vilja veta? __ "I like any reaction I can get with my music. Just anything to get people to think. I mean if you can get a whole room full of drunk, stoned people to actually wake up and think, you're doing something." - Jim Morrison |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|