| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Intressekoll Flying V Brent Hinds Signature absolut nyskick https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=125588 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Wenander [ 27 Mar 2020, 14:13 ] |
| Post subject: | Intressekoll Flying V Brent Hinds Signature absolut nyskick |
Snygg som tusan. låter väldigt bra med Hinds egna signature mickar. endast använd hemma. passar inte min spelstil och jag behöver göra plats för nya bebisar bilder finns såklart för den intresserade. Finns ingen på reverb under 10K. kom med bud eller bytesförslag. *Edit: Gitarren bor i göteborgstrakten och hardcase ingår. Ej min bild men kan ordna för den sugne
|
|
| Author: | ippa [ 27 Mar 2020, 17:38 ] |
| Post subject: | Re: Intressekoll Flying V Brent Hinds Signature absolut nysk |
Snygg sak, Pris utan byte? |
|
| Author: | krikje [ 27 Mar 2020, 18:43 ] |
| Post subject: | Re: Intressekoll Flying V Brent Hinds Signature absolut nysk |
Pm! |
|
| Author: | Wenander [ 27 Mar 2020, 18:44 ] |
| Post subject: | Re: Intressekoll Flying V Brent Hinds Signature absolut nysk |
ippa wrote: Snygg sak, Pris utan byte? Snabb affär 9500kr ? |
|
| Author: | Wenander [ 29 Mar 2020, 11:09 ] |
| Post subject: | Re: Intressekoll Flying V Brent Hinds Signature absolut nysk |
Byten är alltså intressant. Nån snabb metalgurka med låg action och tunn hals hade varit kul. även sugen på SG. eller nåt annat kom gärna med förslag. Akustiskt funkar också ! förstärkare är inte helt främmande heller. ett bra ljudkort med några in och utgångar osv funkar ! |
|
| Author: | ippa [ 29 Mar 2020, 12:39 ] |
| Post subject: | Re: Intressekoll Flying V Brent Hinds Signature absolut nysk |
Mesa Stilettotopp från 90-talet 50W/150W ? |
|
| Author: | Wenander [ 29 Mar 2020, 14:15 ] |
| Post subject: | Re: Intressekoll Flying V Brent Hinds Signature absolut nysk |
ippa wrote: Mesa Stilettotopp från 90-talet 50W/150W ? Hmm ska göra lite research och fundera =). |
|
| Author: | Wenander [ 29 Mar 2020, 14:38 ] |
| Post subject: | Re: Intressekoll Flying V Brent Hinds Signature absolut nysk |
ippa wrote: Mesa Stilettotopp från 90-talet 50W/150W ? Du jag passar på den, häftig topp men med alla de jäkla rören och effekten. blir för mycket för mina behov och ork =) tack ändå |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|