Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Shine P-bas Sänker!
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=124009
Page 1 of 1

Author:  trälhavsvägen [ 31 Jul 2019, 09:42 ]
Post subject:  Shine P-bas Sänker!

Inte så mycket att säga något om. Bra bas med plywoodkropp men som ändå låter och spelar bra. Bra skick överlag. Skruttig Gigbag går med om man vill. Fräscha strängar.
Sänker till 1100 eller som delbyte på någon vettig halvacke/jazzburk.
Image
Image
Image

Author:  trälhavsvägen [ 04 Aug 2019, 17:00 ]
Post subject:  Re: Shine P-bas

Sänker till 1100!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/