| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Shine P-bas Sänker! https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=124009 |
Page 1 of 1 |
| Author: | trälhavsvägen [ 31 Jul 2019, 09:42 ] |
| Post subject: | Shine P-bas Sänker! |
Inte så mycket att säga något om. Bra bas med plywoodkropp men som ändå låter och spelar bra. Bra skick överlag. Skruttig Gigbag går med om man vill. Fräscha strängar. Sänker till 1100 eller som delbyte på någon vettig halvacke/jazzburk. ![]() ![]()
|
|
| Author: | trälhavsvägen [ 04 Aug 2019, 17:00 ] |
| Post subject: | Re: Shine P-bas |
Sänker till 1100! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|