| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Ibanez RC365H SÅLD https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=122229 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Sir Realistic [ 07 Jan 2019, 23:41 ] |
| Post subject: | Ibanez RC365H SÅLD |
Säljer min Ibanez RC365H En bra lågbudget-gitarr som jag försökt spela in mig på men vi kommer inte överens. Min högra underarm tycker inte om bindings, kanske därför jag främst är Stratagubbe. Ganska fet hals. Det framgår inte av bilden men den har ett F-hål typ Telecaster Thinline på kroppen. Har flyttat på omkopplaren från övre hornet och satt den mellan vol o tone. Pluggade hålet med en "knapp" från Biltema, går lätt att flytta tillbaka switchen och nyttja knappen där nere istället - eller om man vill göra något annat med det hålet, använd fantasin. Experimenterade med att flytta ena strängträdet men det är åter på sin ursprungliga plats, därav hålet på stämhuvet. Finns i Stockholm, gigbag ingår. |
|
| Author: | Magnus Olsson [ 09 Jan 2019, 13:21 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez RC365H |
Oj vilket trevligt pris för en väldigt bra gitarr. /Magnus |
|
| Author: | Sir Realistic [ 09 Jan 2019, 17:21 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez RC365H |
Magnus Olsson wrote: Oj vilket trevligt pris för en väldigt bra gitarr. /Magnus Tack för peppen |
|
| Author: | Sir Realistic [ 19 Jan 2019, 15:03 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez RC365H |
Upp igen. Pruta lite kan du som Bojare få göra... 1700.- kanske? Ligger på Blocket för 2200.- |
|
| Author: | Sir Realistic [ 19 Feb 2019, 18:49 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez RC365H SÅLD |
Såld på Blocket |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|