View unanswered posts | View active topics It is currently 10 Oct 2026, 13:41



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Aria Pro II Fullerton inkl. hardcase 1000 kr 
Author Message

Joined: 27 Dec 2011, 18:59
Posts: 10
Post Aria Pro II Fullerton inkl. hardcase 1000 kr
Slänger ut en tråd här ifall någon är sugen på en välbyggd ( USA ) stratocaster kopia med serienummer.

Perfekt nybörjar gitarr som är rätt ovanlig idag. Skön hals och lättspelad med låg stränghöjd. Bra sustain.

Hardcase medföljer. Kan maila bilder, isf PM mig med eran mailadress. 8)

Har haft den som andra gitarr, men har nu ingen användning av den längre.

En stämskruv skallrar lite när man spelar, inget problem med funktionen dock. I övrigt
bra skick, men någon repa här och ett pyttelitet lacksläpp vid halsen.

Musikpartner har en ute för 2200 kr just nu...... http://webshop.musikpartner.se/sv/begag ... erton.html


Last edited by christianjohansson82 on 17 Jan 2012, 19:55, edited 1 time in total.



11 Jan 2012, 18:47
Profile

Joined: 27 Dec 2011, 18:59
Posts: 10
Post Re: Aria Pro II Fullerton inkl. hardcase 1000 kr
BUMP!


17 Jan 2012, 19:53
Profile
User avatar

Joined: 11 Feb 2011, 20:58
Posts: 21
Location: Umeå
Post Re: Aria Pro II Fullerton inkl. hardcase 1000 kr
Du har ett PM som väntar.

_________________
"Somebody asked me, why I live the blues
I said the blues is all around me; I just find something I can use".


05 May 2012, 10:55
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.