 |
| Topics |
Author |
Replies |
Views |
Last post |
| Announcements |
 |
Skola: Lär er använda quote-funktionen
|
Groth |
18 |
1525302 |
24 May 2019, 14:44
crustrose
|
| Topics |
 |
Fender RI-trafo, helt ok eller ????
|
Svullo |
9 |
1225 |
29 Jun 2012, 15:46
Amp Healer
|
 |
Thd hot plate 16ohm med 8 ohm låda?
|
forband |
5 |
906 |
29 Jun 2012, 12:27
Plexiglas
|
 |
Fläkt i rack insugshål var?
|
Tubis |
11 |
1049 |
28 Jun 2012, 22:27
ralvejd
|
 |
Förstärkarmek i V-åstrakten?
|
crille |
9 |
1055 |
28 Jun 2012, 18:04
zven
|
 |
Vox ac 30 hw2
|
Wahlter |
1 |
476 |
28 Jun 2012, 16:44
Amp Healer
|
 |
Söker förstärkarbyggare i skåne
|
henkebarn |
7 |
806 |
28 Jun 2012, 11:27
johan
|
 |
Carlsbro Top 50
|
busse |
9 |
1062 |
27 Jun 2012, 13:42
busse
|
 |
Fundering/reflektion
|
Racing |
6 |
817 |
25 Jun 2012, 20:21
VacuumVoodoo
|
 |
Hur påverkas svepet på poten av ett parallelt motstånd
|
busse |
1 |
507 |
25 Jun 2012, 13:26
d95err
|
 |
Det här med rörpriser...
|
Conviction |
3 |
709 |
25 Jun 2012, 11:13
Conviction
|
 |
attenuator eller dämpa via fx loop?
|
forband |
8 |
824 |
24 Jun 2012, 20:05
forband
|
 |
Octalrör-6SL7/5691-Gör?
|
Robert Blues Harp |
6 |
765 |
22 Jun 2012, 09:49
Robert Blues Harp
|
 |
Går det att fejka jordningens avstörande egenskaper?
|
Tubis |
19 |
1465 |
22 Jun 2012, 08:02
Tubis
|
 |
Era bästa knep för att döda brus?
|
nilo |
7 |
980 |
21 Jun 2012, 17:11
Tubis
|
 |
Ampeg som lägger av
|
plowhand |
2 |
538 |
21 Jun 2012, 09:34
plowhand
|
 |
Nybörjarfråga ang Deluxe reverb SF och trafo
|
plowhand |
10 |
1085 |
20 Jun 2012, 23:51
woodstock
|
 |
Kan någon komma på om det går att switcha detta med telejack
|
Tubis |
3 |
574 |
20 Jun 2012, 16:22
Tubis
|
 |
Laney Cub
|
Racing |
6 |
961 |
20 Jun 2012, 12:31
Tubis
|
 |
Frågor om kompressorn i denna marshallen?
|
Tubis |
1 |
708 |
19 Jun 2012, 18:42
Tubis
|
 |
AGA Förstärkare(Ligger på säljes)
|
46821 |
17 |
3474 |
18 Jun 2012, 21:46
Conviction
|
 |
Räcker det med rörbyte?
|
Dannä |
3 |
766 |
18 Jun 2012, 10:27
Dannä
|
 |
Veckans ojojoj?
|
arnenym |
1 |
864 |
18 Jun 2012, 03:09
emaushenric
|
 |
Vilket fel på AC15H1TV? Anyone?
|
Alias123 |
2 |
838 |
17 Jun 2012, 20:12
Alias123
|
 |
Torodial nättrafo till Fender 6G15 reverb
|
busse |
2 |
704 |
16 Jun 2012, 22:40
busse
|
 |
ELFA Distrelec luras med rör-datasheet
|
Axewall |
20 |
2523 |
16 Jun 2012, 15:06
Tubis
|
 |
El84 horizontellt, vilken håll?
|
Tubis |
14 |
1699 |
15 Jun 2012, 05:58
Axewall
|
 |
Ny metal-mod (Brutus MKII)
|
cruBB |
7 |
1222 |
13 Jun 2012, 18:51
cruBB
|
 |
Nån som testat Albion amps ?
|
spindeln |
8 |
2254 |
12 Jun 2012, 12:16
niknor
|
 |
,
|
Mmannen |
1 |
557 |
12 Jun 2012, 10:54
Tubis
|
 |
Vad är detta för kondning? (vintage Sprague)
|
gibsonclassic2001 |
15 |
1547 |
11 Jun 2012, 17:51
nilo
|
 |
OT Nättrafo högspänning sökes
|
Michael |
6 |
932 |
11 Jun 2012, 15:49
bb5000
|
 |
Vad bestämmer vilken drossel man skall ha
|
busse |
2 |
571 |
11 Jun 2012, 15:11
busse
|
 |
För klen trafo, väl?
|
Ballz |
3 |
649 |
10 Jun 2012, 20:34
Tubis
|
 |
Marshall 6100 30th anniversary.
|
Dannä |
11 |
1650 |
10 Jun 2012, 19:57
Dannä
|
 |
passande spänning för 6550
|
Michael |
1 |
474 |
10 Jun 2012, 00:00
zven
|
 |
B+ skjunker 100V med slutrören i
|
busse |
13 |
1182 |
09 Jun 2012, 10:50
busse
|
 |
Ett par KT66 någon?
|
David Wikström |
0 |
536 |
08 Jun 2012, 13:58
David Wikström
|
 |
Exploderad glättningskonding i en 76:a Fender
|
Sven-Johan |
1 |
527 |
06 Jun 2012, 21:30
zven
|
 |
Starta stärkare i okänd kondition, vad tänka på
|
busse |
13 |
1723 |
06 Jun 2012, 20:36
busse
|
 |
Retrovalves(solid states förstegsrör)
|
Moll-Johan |
24 |
2793 |
06 Jun 2012, 10:09
Amp Healer
|
 |
Parallell-dämpning a'la Plexiglas?
[ Go to page: 1, 2 ]
|
CarlM |
33 |
4461 |
03 Jun 2012, 22:52
Marshall
|
 |
Hädelse!
[ Go to page: 1, 2 ]
|
lasse svaj |
30 |
4260 |
03 Jun 2012, 21:05
Izzy
|
 |
Bassking på bordet
[ Go to page: 1, 2 ]
|
Izzy |
53 |
5935 |
03 Jun 2012, 20:32
Amp Healer
|
 |
Tips på välsorterade elektronikshoppar.
|
Tubis |
5 |
970 |
03 Jun 2012, 12:05
Tubis
|
 |
Mycket uF i nätdelen. Frågor!
|
Axewall |
19 |
2428 |
03 Jun 2012, 10:34
Axewall
|
 |
Få bort 70-talsstuket, en remsa Vox vinyl sökes
|
busse |
7 |
1244 |
02 Jun 2012, 23:13
busse
|
 |
Reverb, rör och Fender DRRI.
|
davidihse |
9 |
1699 |
02 Jun 2012, 20:47
rudmark
|
 |
Dynacord Twen- Nu med ljudklipp.
[ Go to page: 1, 2, 3 ]
|
Racing |
79 |
13086 |
02 Jun 2012, 16:50
Racing
|
 |
En gåta - mystisk tonstack
|
VacuumVoodoo |
15 |
2543 |
02 Jun 2012, 10:06
Sven-Johan
|
 |
Ei, yugoslavia 12AX7EG,goldplate pin ???
|
rudmark |
7 |
1352 |
02 Jun 2012, 01:22
Plexiglas
|
|
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
 |
Unread posts |
|
 |
No unread posts |
|
 |
Announcement |
![Unread posts [ Popular ] Unread posts [ Popular ]](./styles/avalongreen/imageset/topic_unread.gif) |
Unread posts [ Popular ] |
|
![No unread posts [ Popular ] No unread posts [ Popular ]](./styles/avalongreen/imageset/topic_read.gif) |
No unread posts [ Popular ] |
|
 |
Sticky |
![Unread posts [ Locked ] Unread posts [ Locked ]](./styles/avalongreen/imageset/topic_unread_locked.gif) |
Unread posts [ Locked ] |
|
![No unread posts [ Locked ] No unread posts [ Locked ]](./styles/avalongreen/imageset/topic_read_locked.gif) |
No unread posts [ Locked ] |
|
 |
Moved topic |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |