| Topics |
Author |
Replies |
Views |
Last post |
| Announcements |
 |
Skola: Lär er använda quote-funktionen
|
Groth |
18 |
1524837 |
24 May 2019, 14:44
crustrose
|
| Topics |
 |
Muddig AC30
|
Krallen |
27 |
6774 |
30 Sep 2012, 11:54
Krallen
|
 |
Hur fungerar ett chorus?
|
Tubis |
15 |
3697 |
29 Sep 2012, 19:39
Tubis
|
 |
Transistorförstärkare är svåra saker
|
David Wikström |
15 |
3614 |
28 Sep 2012, 18:56
David Wikström
|
 |
Problem av lite lurigare art
|
Racing |
23 |
3818 |
28 Sep 2012, 18:03
Racing
|
 |
Rör-pulare i/runt Örebro.
|
fisk |
1 |
861 |
27 Sep 2012, 16:12
David Wikström
|
 |
Tips: Utförsäljning av rörprylar i Sollentuna.
|
Sustain |
1 |
1124 |
25 Sep 2012, 14:15
Renegade
|
 |
JCM800 2204 Spänningar i stärkare.
|
holken |
3 |
978 |
24 Sep 2012, 23:13
Racing
|
 |
Plocka ut två rör?
|
svaj |
10 |
1507 |
24 Sep 2012, 15:55
David Wikström
|
 |
varför går säkringen på silverface twin?
|
red_house_painter |
6 |
954 |
22 Sep 2012, 21:59
Lynxtrap
|
 |
Mera Dynacord!! (Tar det fan aldrig slut?!?!)
|
Racing |
0 |
601 |
22 Sep 2012, 17:56
Racing
|
 |
bias tremolo på effektretursteget?
|
isak |
6 |
1015 |
19 Sep 2012, 21:44
isak
|
 |
Nån stärkartekniker i sthlm som är duktig på super reverb?
|
spindeln |
7 |
1130 |
19 Sep 2012, 15:22
Svullo
|
 |
Peavey classic ploppen borta nu bias.
|
svaj |
3 |
842 |
19 Sep 2012, 14:20
svaj
|
 |
vad är en fender champ 12 värd? skräp?
|
tokfan |
16 |
2129 |
19 Sep 2012, 09:37
David Wikström
|
 |
Mera gammal sunkig Dynacord...
|
Racing |
4 |
941 |
17 Sep 2012, 18:28
Racing
|
 |
Lite sprak och popp, slitna slutrör?
|
svaj |
8 |
1140 |
17 Sep 2012, 09:09
southbeck
|
 |
off topic transistor
|
Henrik |
3 |
768 |
16 Sep 2012, 22:49
Henrik
|
 |
Separata bias för varje rör?
|
David Wikström |
15 |
1652 |
15 Sep 2012, 10:54
David Wikström
|
 |
Nya 12AX7/ECC83 som katodföljare
|
Axewall |
17 |
1861 |
13 Sep 2012, 18:43
Tubis
|
 |
Bugera 6262 mod
|
Axewall |
1 |
810 |
13 Sep 2012, 18:01
Axewall
|
 |
Tvinnad tråd till glödens inverkan på brum
|
Michael |
8 |
997 |
13 Sep 2012, 15:37
bb5000
|
 |
Halvt OT? Kabinettmakare sökes
|
messy |
6 |
965 |
13 Sep 2012, 11:23
tn97ahs
|
 |
Marshall jcm 800 Bass
|
Wahlter |
2 |
702 |
12 Sep 2012, 21:51
d95err
|
 |
Plocka bort två av sex slutrör
|
busse |
2 |
563 |
12 Sep 2012, 12:26
busse
|
 |
Fender Blues Junior
|
Roine |
5 |
1129 |
10 Sep 2012, 23:44
Roine
|
 |
Dynacord Hall-Jazz
|
Racing |
9 |
2597 |
09 Sep 2012, 15:57
Racing
|
 |
Soundcity 120 Rörbyte: mälardalen.
|
epa |
2 |
1124 |
09 Sep 2012, 11:27
zven
|
 |
UL
|
emaushenric |
8 |
1418 |
08 Sep 2012, 20:16
emaushenric
|
 |
Blackstar HT100
|
Racing |
14 |
2467 |
08 Sep 2012, 18:09
Tubis
|
 |
Marshall 2150 100W 1-12 något att ha?
|
Michael |
13 |
2377 |
08 Sep 2012, 15:38
Michael
|
 |
Prisvärda EL34or
|
Michael |
5 |
1228 |
08 Sep 2012, 15:30
Michael
|
 |
Carlsbro Barratt top 50, något skoj?
|
SixString |
6 |
1186 |
08 Sep 2012, 15:28
Plexiglas
|
 |
Erfarenheter - parallellkopplade ingångssteg?
|
farbrortäpp |
19 |
1800 |
08 Sep 2012, 10:17
Tubis
|
 |
Centrum PA 50 brödrost, schema sökes [ FIXAT ]
|
ralvejd |
12 |
1408 |
06 Sep 2012, 23:11
ralvejd
|
 |
Spänningar i Princeton rev
|
Izzy |
5 |
820 |
06 Sep 2012, 22:52
Izzy
|
 |
Nytt, jomenvisstsåatteeeee....
|
Plexiglas |
0 |
630 |
06 Sep 2012, 19:44
Plexiglas
|
 |
Moddade min 1974X. Nån som vill höra?
|
David Wikström |
13 |
2351 |
06 Sep 2012, 16:19
AxxChild
|
 |
Är mitt eko döende? Dynacord S62 Märkligt schema..
[ Go to page: 1, 2, 3 ]
|
Custom Sam |
80 |
15254 |
06 Sep 2012, 15:26
urbanblues
|
 |
12ax7 ekvivalent
|
svaj |
4 |
1427 |
06 Sep 2012, 10:22
Plexiglas
|
 |
I´m just sayin....
|
Racing |
3 |
1366 |
05 Sep 2012, 23:43
spufuz
|
 |
För mycket ström bränner MTn va?
|
David Wikström |
13 |
2527 |
04 Sep 2012, 18:08
Tubis
|
 |
1750A som OT
|
Stefan_E |
5 |
1535 |
04 Sep 2012, 14:31
Stefan_E
|
 |
Mesa .50 Caliber + problem (löst, typ)
[ Go to page: 1, 2 ]
|
spufuz |
41 |
7190 |
04 Sep 2012, 13:15
spufuz
|
 |
En Rör fundering
|
HarpJompa |
13 |
2753 |
02 Sep 2012, 07:45
HarpJompa
|
 |
smallbox spåntråd
[ Go to page: 1, 2, 3 ]
|
ralvejd |
64 |
13064 |
01 Sep 2012, 11:06
ralvejd
|
 |
Tips: Billig rörprovare i Göteborg!
|
Sustain |
5 |
1964 |
31 Aug 2012, 18:05
spufuz
|
 |
Nu e jag ingen Marshall-snubbe men...
|
Hellhammer |
2 |
1358 |
30 Aug 2012, 21:57
fergusonanders
|
 |
Heyboer etc i europa
|
Stefan_E |
15 |
2726 |
30 Aug 2012, 10:39
1959-2203
|
 |
Soft start och skydd vid biashaveri med hjälp av relä?
|
Hellhammer |
16 |
3094 |
30 Aug 2012, 05:39
Hellhammer
|
 |
Kort och snabb fråga..
|
David Wikström |
15 |
2702 |
29 Aug 2012, 10:21
David Wikström
|
|
|