|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
pudas
|
 YouTube klipp
Jag funderar på att köpa en auto-wha pedal, gillar ljudet skarpt och det faktum att den påverkar hur man spelar, eller i alla fall hur jag spelar när dylika tingest är inkopplad! Spånar runt på olika Y-T demos för att bilda mig en uppfattning, kom till Mad Professors Snow White och tyckte den låter skitbra! Slikt mjuk jämt musikaliskt filtersvep! Sen läser jag i fältet med kommentarer och den bistra, kärva sanningen gör sig till känna och min Auto-wha GAS pös ut!
"I have that Snow White pedal and I listened to what you do with the Mooer Funky Monkey. So I first thought, "man, I bought the wrong pedal". Now, as I hear what you do with the Snow White, I understand that I simply have to practice."
_________________ pudas
|
| 07 Mar 2017, 10:49 |
|
 |
|
lillefar
Joined: 06 Jan 2010, 16:20 Posts: 4267 Location: Boden Norrbotten
|
 Re: YouTube klipp
Alla försök att köpa och behålla autowah har misslyckats. Kul ett tag men sen Nix . Enda användningsområdet jag hittat är om man skall lira en massa discolåtar då funkar det galant. Jag vickar nog vidare the old way gubbe som man är.
_________________ Det är aldrig försent att ge upp
|
| 10 Mar 2017, 00:10 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|