On ngn behöver en "femtiowattare".... Tips
Under resans gång har det varit en å annan maskin och en av de som imponerat mest har utan tvekan min Dynacord Reference varit.
Min egen är den digitalt programmerbara varianten,vilket 600´an då inte är men det är ärligt talat skit samma.
http://www.ebay.de/itm/Dynacord-Reference-600-2-Kanal-Voll-Rohrenverstarker-Combo-Fender-o-Celestion-LS-/201554542455?hash=item2eed963f77:g:i4IAAOSwZQxW3JKFÄr sena -80tals produkter och hör hemma på den ABSOLUT högsta hyllan. Bygget är helt outstanding när man börjar särskåda det. Rakt av.
De låter då typiskt -80tal,men det är inget byte av div motstånd inte fixar. Mao,som jag ser det helt underordnat.
De har två loopar OCH en "master break" fö. De digitala varianterna (502 samt 1002) är midistyrda redan från början,om man vill det.
Sen är det så att själva förstärkaren mkt enkelt kan lyftas ur combon...å installeras i rack då den har rackformat.
Säger det igen. Detta är nog en av de mest genomtänkta rörförstärkare som finns...å 3500 spänn e fan gratis i ljuset av vad det är.
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.