| Author |
Message |
|
Endurance
|
 Högtalarsimulator
En bra, sen om den är billig eller inte är en annan sak, om den behringer låter bra så är det ok, om den palmer låter bra så passar det lika bra. Helst skulle jag vilja ha en av groove tubes men de verkar vara så svåra att få tag på att det är förmodligen inte ens värt att fråga efter en men nu verkar det som att jag gjort det i alla fall så.. jaja, förslag emottages. Presets ej nödvändigt då jag hittar en inställning sen är det den jag kör på. Har ej prövat behringers billiga lilla fyrkantiga låda, kommer ej ihåg vad den heter just nu men.. låter den bra så varför inte. Kom med förslag, antingen säljes eller förslag på var jag kan hitta någon.
"Perfectionism is invented by people who can't play"
|
| 28 Dec 2007, 00:16 |
|
 |
|
Endurance
|
Fresta på du bara  , men jag vill veta mer om den. Det bästa vore om du hade något inspelat med den, lajnat of course. Gärna a/b så jag verkligen hör skillnaden. Eller ännu bättre är ju om vi finns i närheten av varandra så jag kan ta mina prylar och komma över för en test? Ska ge mig ut och gooogla lite samtidigt, vad vill han ha för denna låda då? "Perfectionism is invented by people who can't play"
|
| 28 Dec 2007, 21:23 |
|
 |
|
Endurance
|
Jahapp.. blir kanske inte provspelning på din i dagarna då:) Bor mellan Norrköping och Linköping så de blir lite långt. Googlade lite lätt men fick för mig att det mer är en pryl som tar ner en stärkare på fullt drag till line-nivå mer än en högtalarsimulator. Men jag har inte googlat färdigt ännu kan ju tilläggas. Priset är ju annars helt ok för en bra högtalarsimulator, så jag hoppas att det är vad jag vill ha.
|
| 29 Dec 2007, 00:53 |
|
 |
|
svaj
Joined: 03 Mar 2006, 11:29 Posts: 1006 Location: Helsingborg
|
sansamp classic??  bobby saves!
|
| 29 Dec 2007, 16:52 |
|
 |
|
Endurance
|
En sån har jag haft en gång i tiden, gav bort den till en god vän som behövde den mer än jag:). Men det är en helt ok lite låda, dessvärre är det inte en ren högtalarsimulator utan mer en stärkar/högtalarsimulator som iofs skulle kunna köpas bara för skojs skull men det beror ju naturligtvis på vad du vill ha för den?
|
| 29 Dec 2007, 21:52 |
|
 |
|
Endurance
|
Bumpar upp en nästan året gammal tråd  Palmer någon? Jag vill ha  Kom med förslag annars, redbox har jag provat förutom den senaste i familjen men de jag provat har inte riktigt nått upp dit jag vill nå. "Perfectionism is invented by people who can't play"
|
| 20 Oct 2008, 13:35 |
|
 |
|
mrock
|
Har en rocktron juiceextractor, intressant?
marcus.idh[at]gmail.com
|
| 20 Oct 2008, 17:06 |
|
 |
|
Endurance
|
Tackar för responsen  Vad jag förstår så är den främst för stärkare? Lajna stärkare direkt till mixer/inspelningsutrustning men jag är främst ute efter något som tar emot en line-signal och simulerar en uppmickad stärkare. Dock verkar den lite kul och kanske kan ge något ändå så... vad vill han ha för den månne? "Perfectionism is invented by people who can't play"
|
| 21 Oct 2008, 14:26 |
|
 |
|
mrock
|
Endurance wrote: Tackar för responsen  Vad jag förstår så är den främst för stärkare? Lajna stärkare direkt till mixer/inspelningsutrustning men jag är främst ute efter något som tar emot en line-signal och simulerar en uppmickad stärkare. Dock verkar den lite kul och kanske kan ge något ändå så... vad vill han ha för den månne? "Perfectionism is invented by people who can't play" 800 kr tror jag är en bra deal för dej. Maila mej om du fortfarande är intresserad. marcus.idh[at]gmail.com
|
| 21 Oct 2008, 17:46 |
|
|