View unanswered posts | View active topics It is currently 29 Mar 2024, 00:35



Reply to topic  [ 1 post ] 
BURNS + diverse Guror bortslarvade-Landskrona 
Author Message

Joined: 11 Oct 2012, 00:46
Posts: 7
Post BURNS + diverse Guror bortslarvade-Landskrona
Ett antal instrument lämnades hos en bekant till mig för lagring inför min flytt till UK, för en mängd år sedan. Vännen återfinns nu pga Alzheimer på sjukhem. Grejorna fanns lagrade utanför Landskrona. Har bilder på de flesta men vet ännu inte hur man länkar in dem. Följande prylar:
BURNS Orbit gitarrkombo / defekt ombyggd förstärkare i bra skick på utsidan med 2 orginal 12" Orbital element, dock är org förstärkare ersatt av nåt obskyrt hembygge.
Elbas Vit / hembyggd med hals från en HOPF, kroppen vitlackerad i mahogony med påklistrat svart huvud.
Eligitarr Mahogony / billig Japan Hals med 2 singelcoil-micar från samma gura. Kropp i form av en Burns Jazz, plektrumskydd liknar Burns design i vit plexie.
Halvakustisk Fiolgitarr / kropp som fiol, tillverkad i ÖstTyskland(troligen) ganska svårspelad men läcker att se på. 2 x singelcoil.
Halvakustisk gitarr / cutaway, tillv Öst,snarlik ovanstående.
Casio Synth saxophone i silverfärgad plast.
Vermona - Regent/ PA anläggning ca 50-100 watt, stor satans klump till stärkare med inbyggd lampa som blinkar likt en ljusorgel, samt 2 tillhörande högtalare.
Sett någon-något av ovanstående hör gärna av er, kanske kan jag köpa-få tillbaka mina gamla prylar. Vore kul.

arksund@gmail.com


11 Oct 2012, 11:42
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.