View unanswered posts | View active topics It is currently 28 Mar 2024, 15:53



Reply to topic  [ 4 posts ] 
Inbrott i repan 
Author Message

Joined: 22 Jan 2008, 21:00
Posts: 211
Location:
Post Inbrott i repan
Jag har just konstaterat att det har varit inbrott i repan inatt. Jag har inte hunnit gå igenom exakt vad som är stulet än, men jag kan konstatera att mitt JJlabs 1218 PA-system är borta, samt min favoritstrata! Den är mintgrön, fet v-profil Fenderhals med lönnbräda, vitt enlagers plektrumskydd och vita rattar/kåpor, vintagesvaj. En lättviktare som är vackert sliten/rostig/krackad.
En Fender USA Jazzbas saknas också. Det är en 93:a med rosewoodbräda, 3-tons sunburst i cellulosa, turtle plektrumskydd. En Laney CP12 monitor är borta, ett JJlabs mixerbord, en 4-12 låda, en cdspelare, en väska med kablar.
Återkommer med mer uppgifter om övriga saknade prylar.


04 Jan 2010, 10:36
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Alltid lika trist när man råkar ut för inbrott i replokalen. Känns som en våldtäkt, på nåt sätt. Lycka till - och hoppas att inte allt för mycket är försvunnet. [^]

<hr noshade size="1">Image<font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2">
http://www.ostmansmusik.se/


04 Jan 2010, 10:57
Profile ICQ WWW

Joined: 22 Jan 2008, 21:00
Posts: 211
Location:
Post 
Lycka! Stratan och basen är återfunna! Några kraftiga dings och repor har tillkommit, men det gör inte så mycket i sammanhanget, huvudsaken är att jag har fått tillbaks dem! Jag trodde de var förlorade för evigt!


05 Jan 2010, 23:36
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 18 Sep 2004, 23:06
Posts: 2587
Location: Täby
Post 
Nyfiken fråga, hur i hela friden fick du tillbaka dessa?


20 Jan 2010, 14:33
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.