View unanswered posts | View active topics It is currently 28 Mar 2024, 13:34



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Mycket ovanlig Ibanez.acke stulen 
Author Message

Joined: 01 Aug 2005, 12:23
Posts: 46
Location:
Post Mycket ovanlig Ibanez.acke stulen
Natten mellan 20-21 april stals en Ibanez Concord 698-E Electric Jumbo, med tillhörande case (i caset, som har en mörkare gul, luddig insida, låg även en ljusgul putsduk) vid ett inbrott hos Bussgodsterminalen Klarabergsviadukten, Stockholm.
Eftersom det rör sig om en mycket ovanlig modell så tordes den bli svårsåld, eller iallafall lättupptäckt. Gitarren var påväg från en ljudbojare till en annan, och vi skulle såklart båda bli väldigt glada om ni kunde hjälpa till att hålla ögonen öppna efter den!
Tyvärr skrev jag aldrig ner serienr. innan jag skickade den (något som jag ALLTID kommer göra hädanefter, man måste tydligen lära sig det den hårda vägen..!) men fotografier finns för identifiering.

Tusen tack för att ni tog er tid att läsa dethär och kanske sparar det nånstans i bakhuvudet nästa gång ni kollar blocket o.s.v.

Så ser modellen ut, fast inte min på bilden.
Image

Mvh. Hampus


27 Apr 2009, 18:32
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Fördjävligt.[V]

Jag ska hålla korpgluggarna öppna. Lita på det! [:)]

Image<hr noshade size="1"><font color="green"><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="green">
<font color="blue"><b>Carpe Diem | Det ska va tre slag i takten...</b></font id="size2"></font id="blue">


27 Apr 2009, 18:37
Profile ICQ WWW

Joined: 01 Aug 2005, 12:23
Posts: 46
Location:
Post 
FenderBender wrote:

Fördjävligt.[V]

Jag ska hålla korpgluggarna öppna. Lita på det! [:)]

Image<hr noshade size="1"><font color="green"><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="green">
<font color="blue"><b>Carpe Diem | Det ska va tre slag i takten...</b></font id="size2"></font id="blue">


Kanon!
Dyker den upp någonstans så lär den ju fastna i ljudbojens finmaskiga nät av gitarrletare, [:)]vilket ju är helt ovärderligt när sånthär skit händer...[V]


27 Apr 2009, 18:50
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.