Boogiecats wrote:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=730078"Telias telefon- och kundservice är farlig för kunder med för högt blodtryck. Med andra ord, mycket krånglig självbetjäningsmeny innan man kan bli kopplad till kundtjänst och där få tala med en fysiskt närvarande rådgivare. Väntetider på 27 minuter och däröver är vanliga. Telias telefonservice är bedrövligt dålig", skriver Jan Carlsson.
[url="http://www.theboogiecats.com/"]
[/url]
Ja hujj, känner igendetdär, fast det är ju många företag som har knappar istället för personal.
Försökte felanmäla min fysiksa telefon som la av en förmiddag, internätet funkade mystiskt nog, dock ej telefonen, men icke att jag fick tag på ngn att prata med, ooooändligt många knapptryckningar senare fick jag iaf bankat in mitt nummer o skulle få ngn bekräftelse senare,, men sen vips funkade telefonen både för mig o en granne som hade problem ock,, mysko,, fick sen dagen efter ett sms att de inte hittat ngt fel..
ja skål på er
)