View unanswered posts | View active topics It is currently 16 Apr 2024, 15:03



Reply to topic  [ 10 posts ] 
Vad händer med Vend?? 
Author Message

Joined: 15 Dec 2009, 17:36
Posts: 2004
Location:
Post Vad händer med Vend??
skulle lägga in några annonser idag på Vend, men förstod att man likt Blocket skulle invänta på något slags emailbekräftelse innan annonsen blev aktuell. Tidigare har den ju dykt upp direkt efter att man skapat den. Förstår inte varför de ändrat rutin.

Nu har jag hela dagen försökt få mina annonser publicerade utan resultat.Skyltar med namn, telefonnummer och mejl, men icke. Ingen annons publiceras. Någon sur jävel som ska godkänna som misstar mig för Kenya-brev? :evil:
Har aldrig haft några problem tidigare när jag använt Vend. Andra annonser har publcerats under dagen, så något generellt stopp finns inte.


22 Jun 2015, 19:54
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 13 Apr 2014, 23:53
Posts: 311
Location: Vällingby
Post Re: Vad händer med Vend??
snutstrut wrote:
skulle lägga in några annonser idag på Vend, men förstod att man likt Blocket skulle invänta på något slags emailbekräftelse innan annonsen blev aktuell. Tidigare har den ju dykt upp direkt efter att man skapat den. Förstår inte varför de ändrat rutin.

Nu har jag hela dagen försökt få mina annonser publicerade utan resultat.Skyltar med namn, telefonnummer och mejl, men icke. Ingen annons publiceras. Någon sur jävel som ska godkänna som misstar mig för Kenya-brev? :evil:
Har aldrig haft några problem tidigare när jag använt Vend. Andra annonser har publcerats under dagen, så något generellt stopp finns inte.


Klickar man på gratisalternativet så publiceras den direkt iallafall, sen får man en bekräftelse på mailen att annonsen ligger ute...........


22 Jun 2015, 21:43
Profile

Joined: 15 Dec 2009, 17:36
Posts: 2004
Location:
Post Re: Vad händer med Vend??
Nix. Det står att den läggs för granskning och "skall publiceras när den godkänts". Har alltid varit tidigare att publiceras direkt. Piss-Vend!!!


22 Jun 2015, 23:11
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 17 May 2008, 19:55
Posts: 1129
Location: Ösmo, 45 km söder om Globen.
Post Re: Vad händer med Vend??
Äntligen!
Jag råder er till att bara köpa sånt som ni vill behålla, så slipper ni säljproblematiken.
INGEN pryl kommer att påverka ert spel så till den grad att ni blir supermusiker.

Stäng av datan och öva i stället så blir det bra.

Eventuella ordkonflikter med mitt inlägg kommer att besvaras med en gitarrduell där videosvar är obligatoriskt och förnedringen ett faktum.

/ Supermusikern som har slutat att leta prylar.

*kan vara en smula ironisk*

:lol:

_________________
"App, app, app!!! Spela inte så fort... Du tappar känslan då!!!"


23 Jun 2015, 00:51
Profile WWW
User avatar

Joined: 05 Feb 2014, 21:41
Posts: 315
Post Re: Vad händer med Vend??
Forsman wrote:
Äntligen!
Jag råder er till att bara köpa sånt som ni vill behålla, så slipper ni säljproblematiken.
INGEN pryl kommer att påverka ert spel så till den grad att ni blir supermusiker.

Stäng av datan och öva i stället så blir det bra.

Eventuella ordkonflikter med mitt inlägg kommer att besvaras med en gitarrduell där videosvar är obligatoriskt och förnedringen ett faktum.

/ Supermusikern som har slutat att leta prylar.

*kan vara en smula ironisk*

:lol:


Och hör sen...


Last edited by Bongo Bob on 23 Jun 2015, 22:43, edited 1 time in total.



23 Jun 2015, 01:13
Profile
Online
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:14
Posts: 14771
Location:
Post Re: Vad händer med Vend??
Trodde inte någon använde vend längre ens. Får man verkligen seriösa svar på annonser där?

_________________



23 Jun 2015, 07:07
Profile ICQ WWW

Joined: 15 Dec 2009, 17:36
Posts: 2004
Location:
Post Re: Vad händer med Vend??
Jag har gjort ytterst få affärer på Ljudbojen och vi vet ju alla om att det går rätt trögt med alla typ av försäljningar. Jag har tidigare gjort en massa affärer via Vend utan större bekymmer, men det var fram till för kanske ett halvår sedan. Läget är kanske annorlunda nu. Jag har förstått att fejkannonser har eskalerat senaste tiden, men jag köper heller sällan beggat.

Nä, det är väl prispolisen som tagit över Vend och beslutat att nobba mina annonser för att jag sätter för högt pris! :lol:


23 Jun 2015, 08:51
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 04 Jun 2008, 15:06
Posts: 1920
Post Re: Vad händer med Vend??
Jag tittar aldrig ens på Vend längre. För mycket bluffannonser.

_________________
Gud finns inte.


23 Jun 2015, 19:24
Profile
User avatar

Joined: 12 Jan 2008, 03:41
Posts: 777
Post Re: Vad händer med Vend??
DrSlim wrote:
Jag tittar aldrig ens på Vend längre. För mycket bluffannonser.
+777...djävulens annonsmarknad!


23 Jun 2015, 19:49
Profile
User avatar

Joined: 06 Aug 2008, 19:35
Posts: 2265
Location: Sverige
Post Re: Vad händer med Vend??
Sluter mig till skaran som inte använder Vend längre. FB-grupper, Blocket och i viss mån Ljudbojen/Diskant kör jag med.


26 Jun 2015, 12:40
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.