View unanswered posts | View active topics It is currently 29 Mar 2024, 04:17



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Korkade kommentarer topic? 
Author Message
User avatar

Joined: 08 Mar 2008, 17:58
Posts: 3440
Location:
Post Korkade kommentarer topic?
Admin! Varför har vi inte en egen Topic för korkade kommentarer? Där kan dom samlas upp så att man slipper en del "idiotfrågor". Sen kan vissa gå in där och lära sig om hur man inte ska bete sig[;)].
Mvh Daffyd

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party!


07 May 2009, 23:49
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 22 Jul 2002, 01:55
Posts: 1448
Location: Lund
Post 
Kollade lite snabbt och tror jag vet vilken tråd du syftar på.

Då du faktiskt inte begärt ett specifikt pris för gitarren, samt att ditt inköpspris framgår av en annan tråd på forumet (så som jag förstod det), så är det kanske inte ovidkommande att fråga vad som är gjort på gitarren så man vet vad som ligger till grund för ett eventuellt bud. Sen förekom det ju smileys så jag tolkar tonen som vänlig.

Sen rent allmänt om man får en dum kommentar i sin säljtråd så är det bättre att rapportera inlägget till admin istället för att svara på det.


Image


08 May 2009, 02:11
Profile WWW
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Men... hur vet man på förhand att en kommentar är korkad? Jag tänkte snarast ur sorteringssynpunkt... [:o)][;)]

Image<hr noshade size="1"><font color="green"><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="green">
<font color="blue"><b>Free Dawit Isaak! | Carpe Diem | Det ska va tre slag i takten...</b></font id="size2"></font id="blue">


08 May 2009, 08:19
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.