View unanswered posts | View active topics It is currently 16 Apr 2024, 21:47



Reply to topic  [ 6 posts ] 
Troll på Bojen! 
Author Message
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post Troll på Bojen!
Knappt har vi avslutat Troll-diskussionen förrän MatsD dyker upp. Dessutom har karln (?) mage att anse sig påhoppad av undertecknad när jag öppet tog avstånd från hans homofoba och rasistiska produkter som han försökte marknadsföra här på bojen.

Hoppas Admin tar tag i den här saken. Själv tänker jag göra som vi tidigare kommit överens om här på Bojen: INGORERA FANSKAPET! [V][:(!][V]

Image <font color="green">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">


06 Aug 2008, 00:10
Profile ICQ WWW

Joined: 22 Jul 2002, 01:55
Posts: 1448
Location: Lund
Post 
Det bästa man kan göra är att inte posta några svar. Hur kul är det att inse att man spenderat tid på att posta svar till ett troll [8D]

Vi rensar så fort vi upptäcker nåt vi inte gillar - tills dess är det bara att blunda, räkna lugnt till 10 och sedan spela lite gitarr [;)]

"Den som har flest prylar när han dör vinner!" Image


06 Aug 2008, 00:22
Profile WWW
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Oakman wrote:

Det bästa man kan göra är att inte posta några svar. Hur kul är det att inse att man spenderat tid på att posta svar till ett troll [8D]

Vi rensar så fort vi upptäcker nåt vi inte gillar - tills dess är det bara att blunda, räkna lugnt till 10 och sedan spela lite gitarr [;)]

"Den som har flest prylar när han dör vinner!" Image

Det var just av den anledningen jag gick hit till Admin istället för att svara på hans tråd.

Lira gitarr funkar inte riktigt när blodet kokar... Jag brukar ta en långpromenad - men så är det kanske med "åldringar"!? [8D][8D][8D]

Image <font color="green">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">


06 Aug 2008, 00:54
Profile ICQ WWW

Joined: 22 Jul 2002, 01:55
Posts: 1448
Location: Lund
Post 
Ja det var helt rätt gjort. Antingen kan man göra det eller maila admin på admin@ljudbojen.com, vilket som

"Den som har flest prylar när han dör vinner!" Image


06 Aug 2008, 01:17
Profile WWW

Joined: 05 May 2008, 20:57
Posts: 3347
Location:
Post 
nu har det slagit slint igen, fenderbender.....du skule väl anmäla mig också för att jag ville köpa en fender logga till en Tokai gitarr.
[:D]


06 Aug 2008, 08:13
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
spindeln wrote:

nu har det slagit slint igen, fenderbender.....du skule väl anmäla mig också för att jag ville köpa en fender logga till en Tokai gitarr.
[:D]

Man säger så mycket i affektion min vän! [;)] Men jag står fortfarande för att om man vill han en Fender logga på en gura så köper man en Fender gura. Även om du har ärliga intentioner så kan samma gura längre ner på stegen säljas av en bedragare som en Fender. Då är det inte rätt mot köparen. Man måste tänka ett steg till nämligen! [:)]

Nej, det här var av en helt annan dignitiet.

Image <font color="green">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">


06 Aug 2008, 10:07
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.