View unanswered posts | View active topics It is currently 19 Apr 2024, 06:42



Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
User avatar

Joined: 13 Aug 2002, 00:25
Posts: 1317
Location: Göteborg
Post A
]


10 Jan 2008, 20:36
Profile
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 13:11
Posts: 2030
Location: Stockholm
Post 
Jag ska absolut inte försöka kliva in under denna tråd och tala istället för BJOEL eller OAKMAN,

Däremot..

tycker jag det är viktigt - nu när det kommit så många nya/nygamla medlemmar - att vi alla har klart för oss att dessa herrar ofta, <u>av förklarliga skäl</u>, måste lägga absolut minsta möjliga tid på administration av BOJen. Därför blir besluten mycket snabbt tagna, vilket borgar för att det någon gång kan ske ett smärre misstag.

Personligen accepterar jag ett sådant eventuellt misstag med glädje, just därför att dessa herrar väljer att förse oss med det bästa och trollfriaste gitarrforumet på nätet HELT UTAN PERSONLIG VINNING. [:)]

<i>EDIT:Vad som menas med "förklarliga skäl" kan ni säkert räkna ut själva [;)]"]

MVH faellman

<i><font size=1>oO0Oo URL: http://www.audiostreet.net/mrfaellman</font id=size1>"]


11 Jan 2008, 11:57
Profile WWW
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 13:11
Posts: 2030
Location: Stockholm
Post 
Vad gäller Stompe:s åsikt så håller jag i princip med. Annonsen borde ligga i Off-Topic och ha en annan header typ (SÄLJES: Volvo 745-88 etc..).

Nu är detta inget problem när vi är "lilla" BOJen, men om vi blir i storlek med PLANKET så kan det definitivt problem-klassas.


MVH faellman

<i><font size="1">oO0Oo URL: http://www.audiostreet.net/mrfaellman</font id="size1">"]


11 Jan 2008, 11:58
Profile WWW
User avatar

Joined: 11 Aug 2002, 23:12
Posts: 8908
Location: Linköping
Post 
Det var jag som tog bort det.

Som jag förklarade nyligen försöker jag vara konsekvent i att ta bort "kladd" i annonstrådar - det har inte där att göra, oavsett hur humoristiskt eller sarkastiskt det är. Om du har synpunkter på om en tråd är olämplig eller behöver flyttas, maila [url="mailto:admin@ljudbojen.com"]admin@ljudbojen.com[/url] med en länk till tråden så kommer vi att titta på det hela.

Annonsforumet som sådant är nu ganska glest trafikerat, 5-10 nya annonser om dagen och därför ganska överskådligt. Detta gör att det inte är uppdelat i undergrupper - sådan uppdelning kommer när det behövs. Likaså accepterar vi nu en och annan annons som inte är renodlade musikprylar för stunden, men även där kommer vi säkert att ändra upplägg om volymerna blir ohanterliga.

Även tidigare har ju annonser för turnéfordon förekommit utan att någon reagerat negativt.


11 Jan 2008, 14:08
Profile
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 11:26
Posts: 4579
Location: Västra Mälardalen
Post 
Jag tycker att admin gör ett fantastiskt jobb!
Dessutom helt ideellt!

Jag blev lite orolig när "planket" dog, var rädd att alla troll skulle förstöra Bojen. Men icke!

Dessutom tycker jag att rörbiten förgyller enormt mycket.
Det är bara en tidsfråga innan lödkolven, oscilloskåpet och de andra prylarna kommer ut ur garderoben och får sällskap av en byggsats!

Bra jobbat!

/Bilton
"Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther


11 Jan 2008, 14:49
Profile

Joined: 05 Jun 2005, 11:18
Posts: 1501
Location: Knivsta
Post 
Kan bara hålla med om att admin killarna gör ett kanonbra jobb.

Och som Bilton säger så är det kanon att vi har fått ett rörforum.
Men vi får väl iallafall hoppas på att inte Strata57 börjar få funderingar på att modda förstärkare igen, tack vara rörforumet. [;)][:)]

/Bosse


11 Jan 2008, 17:42
Profile

Joined: 09 Sep 2004, 20:46
Posts: 1305
Location: Råneå
Post 
Som Bjoel skrev tidigare så kommer vi att tillåta viss "OT-annonsering" tillsvidare innan vi sätter upp ytterligare avdelningar...

Stompe wrote:

Tycker också detta är ett bra forum och det är toppen att det är modererat. Vill dock inte hitta bilannonser och dyl under köp och sälj, isåfall som nämndes ovan, i en egen övrigt kategori.
Detta var inte menat som en klagan över admin, utan mer en fråga vad som gäller.


/Emnitec

*Det som är gratis smakar bra, stjäl mat från bordsgrannen*


11 Jan 2008, 18:54
Profile

Joined: 26 Mar 2007, 11:13
Posts: 59
Location: förorten
Post 
Det har tagits bort både ett å annat sedan den markanta trafikökningen i samband med GMF-flykten. Kul med alla nya och att BOJen har levt upp på sistone, men viktigt att vi håller rent och stämmer i bäckar i detta läge tills alla vet vad som gäller och framförallt alla knäppgökar har tröttnat på BOJen

Klart vi ska kunna sälja både bilar och soffor på BOJen, bara dom rockar[8D] men allt på rätt ställe[:)]


11 Jan 2008, 20:11
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.