Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
transporthjälp sthlm - gävle önskas
Kan väl i och för sig skicka traditionellt, men frågar ändock om det finns ngn vänlig själ som skulle kunna hjälpa till med detta? Det är en stratakropp som längtar till Gävle..
_________________ "With great power comes great responsibility" Stolt sponsor av Ljudbojen
22 Nov 2013, 18:44
texas
Joined: 17 Feb 2008, 21:13 Posts: 817 Location: Gävle
Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas
Är i Stockholm hela helgen. Kanske går att styra upp nått. Blir Sabbath i kväll å lite annat kul,kanske.
22 Nov 2013, 19:52
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas
Hör av dig vettja.. Jag är färdbar under söndagen.. Har lite annat pyssel under morgondagen..
_________________ "With great power comes great responsibility" Stolt sponsor av Ljudbojen
22 Nov 2013, 20:29
texas
Joined: 17 Feb 2008, 21:13 Posts: 817 Location: Gävle
Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas
Jag hör av mig:)
22 Nov 2013, 20:47
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas
Tidsmässigt så funkade det inte att få hjälp av texas just under föregående helg... (tackar dock för erbjudandet)... Frågan kvarstår alltså..
Bump!
_________________ "With great power comes great responsibility" Stolt sponsor av Ljudbojen
25 Nov 2013, 19:16
Abe Normal
Joined: 12 Feb 2008, 22:09 Posts: 2257 Location: Stockholm
Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas
Kolla in Schenker Privat, det kostar nästan ingenting plus att det funkar bra.
Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot], Polytone, rifle and 133 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum