| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| transporthjälp sthlm - gävle önskas http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=89671 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Spider-Man [ 22 Nov 2013, 18:44 ] |
| Post subject: | transporthjälp sthlm - gävle önskas |
Kan väl i och för sig skicka traditionellt, men frågar ändock om det finns ngn vänlig själ som skulle kunna hjälpa till med detta? Det är en stratakropp som längtar till Gävle.. |
|
| Author: | texas [ 22 Nov 2013, 19:52 ] |
| Post subject: | Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas |
Är i Stockholm hela helgen. Kanske går att styra upp nått. Blir Sabbath i kväll å lite annat kul,kanske. |
|
| Author: | Spider-Man [ 22 Nov 2013, 20:29 ] |
| Post subject: | Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas |
Hör av dig vettja.. Jag är färdbar under söndagen.. Har lite annat pyssel under morgondagen.. |
|
| Author: | texas [ 22 Nov 2013, 20:47 ] |
| Post subject: | Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas |
Jag hör av mig:) |
|
| Author: | Spider-Man [ 25 Nov 2013, 19:16 ] |
| Post subject: | Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas |
Tidsmässigt så funkade det inte att få hjälp av texas just under föregående helg... (tackar dock för erbjudandet)... Frågan kvarstår alltså.. Bump! |
|
| Author: | Abe Normal [ 25 Nov 2013, 19:19 ] |
| Post subject: | Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas |
Kolla in Schenker Privat, det kostar nästan ingenting plus att det funkar bra. http://www.schenkerprivpak.se/log-pr-se ... paket.html /Ulf |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|