Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

transporthjälp sthlm - gävle önskas
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=89671
Page 1 of 1

Author:  Spider-Man [ 22 Nov 2013, 18:44 ]
Post subject:  transporthjälp sthlm - gävle önskas

Kan väl i och för sig skicka traditionellt, men frågar ändock om det finns ngn vänlig själ som skulle kunna hjälpa till med detta? Det är en stratakropp som längtar till Gävle.. :-)

Author:  texas [ 22 Nov 2013, 19:52 ]
Post subject:  Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas

Är i Stockholm hela helgen.
Kanske går att styra upp nått.
Blir Sabbath i kväll å lite annat kul,kanske.

Author:  Spider-Man [ 22 Nov 2013, 20:29 ]
Post subject:  Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas

Hör av dig vettja.. Jag är färdbar under söndagen.. Har lite annat pyssel under morgondagen..

:-)

Author:  texas [ 22 Nov 2013, 20:47 ]
Post subject:  Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas

Jag hör av mig:)

Author:  Spider-Man [ 25 Nov 2013, 19:16 ]
Post subject:  Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas

Tidsmässigt så funkade det inte att få hjälp av texas just under föregående helg... (tackar dock för erbjudandet)... Frågan kvarstår alltså..

Bump!

Author:  Abe Normal [ 25 Nov 2013, 19:19 ]
Post subject:  Re: transporthjälp sthlm - gävle önskas

Kolla in Schenker Privat, det kostar nästan ingenting plus att det funkar bra.

http://www.schenkerprivpak.se/log-pr-se ... paket.html

/Ulf

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/