Hej! Läste just en rapport som visar att efter grundlig forskning har modern vetenskap kommit fram till att det faktiskt inte kan uppstå en situation då det är för lite Chicago, jag håller med.
Blues66
29 May 2012, 22:38
Shuffle
Joined: 10 Nov 2008, 18:38 Posts: 173
Re: För lite Chicago..?
Å jag som trodde det var Chicagoblues på g..... antiklimax!!!
Joined: 18 Dec 2009, 21:11 Posts: 1347 Location: Göteborg
Re: För lite Chicago..?
Nä, det är faktiskt inte alls för lite Chicago. Men av nån märklig anledning när jag såg trådtiteln så "youtubade" jag på två röda fram "Don't Stop Believing" med Journey. Enormt bra låt.
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum