View unanswered posts | View active topics It is currently 27 Apr 2024, 06:50



Reply to topic  [ 130 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Vart finns alla Les Paul Custom? 
Author Message
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:14
Posts: 14776
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Walain wrote:

Vanliga customs (ej reissues) har lönntopp, inte mahogny. Det är andra saker som skiljer också, typ halsprofil, stämskruvar, mickar, stall, tailpiece och lite såna saker, men den största strukturella skillnaden är självklart trät i kroppen.

Ja det har du rätt i, vanliga är ju weigt relief också, CS ska ha borrad kanal i kroppen.
Halsinfästningen skiljer också

_________________



20 May 2020, 15:29
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Jan 2008, 14:34
Posts: 924
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Kan det möjligen vara så att fler har fattat att det går att få ett lika fint instrument för bråkdelen av vad den kostar? Hittar ingen förklaring till det, men det skulle vara fint om nån gör det. Men att köpa en sån gitarr för så mycket pengar, varför då?

_________________
Johan H
Kultivator, Ur kaos, Nomads of hope mm
Finns på Spotify


20 May 2020, 16:16
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Apr 2004, 22:14
Posts: 804
Location: Stockholm
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
maglemer wrote:
Kan det möjligen vara så att fler har fattat att det går att få ett lika fint instrument för bråkdelen av vad den kostar? Hittar ingen förklaring till det, men det skulle vara fint om nån gör det. Men att köpa en sån gitarr för så mycket pengar, varför då?


Skulle det finnas färre LP Custom till salu för att folk köper andra gitarrer?
Förstår inte riktigt hur du tänker?


20 May 2020, 19:17
Profile
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:14
Posts: 14776
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
maglemer wrote:
Kan det möjligen vara så att fler har fattat att det går att få ett lika fint instrument för bråkdelen av vad den kostar?

Nej här är det ju tvärtom. Finns folk som vill köpa men ingen tillgång.
Sen vet jag inte riktigt vad du menar med 'lika fint'
Var hittar man en LP Custom med kropp i ett stycke och Ebenholtzbräda till en bråkdel av kostnaden?
Eller tänker du att man kan ta en Fenderkopia istället?

Japanska kopior finns ju en del , men attraherar inte alltid samma kunder.

_________________



20 May 2020, 19:49
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Jan 2008, 14:34
Posts: 924
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Mike o Urban,

jag vet inte heller alltid hur jag tänker, men min enkla tanke nu, tror jag, var att säljarna kanske överskattar värdet. Och tror att det ska vända, att folk kommer att vilja betala mer. Och att folk inte är så intresserade längre av själva fetischim-aspekten, inte är beredda att betala. Men jag vet, det är ett långskott, o förmodligen har jag helt fel. Har själv en supervacker Custom-kopia. Bytt mickar till Vintage Vibe P90 och förstår inte varför jag skulle punga ut med många tusen mer för att få en som det står ett finare namn på.

Vet att jag befinner mig på minerad mark, så det får nog bli mitt sista ord i ämnet.

_________________
Johan H
Kultivator, Ur kaos, Nomads of hope mm
Finns på Spotify


21 May 2020, 12:19
Profile ICQ WWW

Joined: 03 May 2014, 14:48
Posts: 696
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Det är myten om Gibson som gör att folk är beredda att betala tokmycket för en totalt överskattad gitarr. Det är precis som det ekonomiska systemet i världen. Det fungerar så länge folk tror på det. Att det ekonomiska systemet är en illusion och banker skapar pengar av ingenting spelar ingen roll så länge det flyter på. De flesta yngre idag är mer intresserade av andra märken, t ex Strandberg med sina huvudlösa gitarrer. Gibson och Fendermyten kommer att dö ut med alla äldre gitarrister. Tidens gång. De unga idag är inte uppvuxna med musikerförebilder som i stort sett bara lirade på en Gibson eller Fender och helst en Marshallstack.


21 May 2020, 15:59
Profile
User avatar

Joined: 07 Jan 2008, 14:34
Posts: 924
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Skönt att du sa det, o inte jag. Men nu gäller det nog att ducka.

_________________
Johan H
Kultivator, Ur kaos, Nomads of hope mm
Finns på Spotify


21 May 2020, 16:30
Profile ICQ WWW

Joined: 18 Dec 2009, 21:11
Posts: 1347
Location: Göteborg
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
maglemer wrote:
Skönt att du sa det, o inte jag. Men nu gäller det nog att ducka.


Men det där är ju en annan diskussion. Här är det fortfarande tvärtom dvs Högre efterfrågan än tillgång.

Priserna på LPC har gått upp 20-25% på bara ett halvår. I höstas kunde man hitta en för ca 20k, nu går de för 25k utan problem.
De få som finns till salu säljs omgående. Folk har mer pengar än vanligt tror jag. Kanske pga bonusar från 2019, kanske pga kommande hemestrar? Ingen aning.

Men det är ändå lite märkligt, iom att priserna gått upp, att så få annonseras ut. Kanske delvis beroende på att det generellt finns få roliga gitarrer till salu så omsättningsgraden är låg? Finns ju många guror ute till fsg men inte många modeller som är högt efterfrågade.


22 May 2020, 10:23
Profile

Joined: 03 Apr 2011, 01:09
Posts: 2834
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Nån gång på 90-talet hörde jag en handlare säga att han i princip kunde leva på att köpa 60-tals Fenderbasar i Sverige och
sälja dem i England. Prisskillnaden var så stor att det lönade sig.

Kan det inte var något liknande här, något slags arbitragehandel. Sverige är ju en liten marknad, så en eller ett par aktörer
som ägnar sig åt detta kan ju fullkomligt dränera marknaden. Speciellt om det bara handlar om en viss modell.

Kronkursen gör ju också att det blir attraktivare för utländska köpare.

Det ligger ju också i sakens natur att någon som bedriver en sån här handel ligger lågt om det; objekten är få, det finns inte
utrymme för en massa aktörer.

Bara en teori :oops: :mrgreen: .


22 May 2020, 11:25
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:14
Posts: 14776
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Cabretta wrote:
Nån gång på 90-talet hörde jag en handlare säga att han i princip kunde leva på att köpa 60-tals Fenderbasar i Sverige och
sälja dem i England. Prisskillnaden var så stor att det lönade sig.

Kan det inte var något liknande här, något slags arbitragehandel. Sverige är ju en liten marknad, så en eller ett par aktörer
som ägnar sig åt detta kan ju fullkomligt dränera marknaden. Speciellt om det bara handlar om en viss modell.

Kronkursen gör ju också att det blir attraktivare för utländska köpare.

Det ligger ju också i sakens natur att någon som bedriver en sån här handel ligger lågt om det; objekten är få, det finns inte
utrymme för en massa aktörer.

Bara en teori :oops: :mrgreen: .


Men hur dom tag på objekten om de aldrig annonseras?
Sen tror jag inte detta är så enkelt, ska man kunna tjäna pengar på en så handel med fraktkostnader osv så måste man köpa in extremt billigt
sen forsla till en annan marknad och sälja snabbt och dyrt utan att tvingas hålla lager lokalt.

_________________



22 May 2020, 11:33
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:14
Posts: 14776
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Tokerekloker wrote:
De flesta yngre idag är mer intresserade av andra märken

Ja det är ju naturligt då många yngre inte har råd att köpa en CS Custom för 50 papp NY eller begagnad för 25.
Sen detta med att Märkena ska 'dö ut med alla gamla gubbar' har man hört sen 80-talet när första synten kom, samma med elgitarren
som idag inte är något primärt verktyg längre i populärmusiken.
Men om din farhåga ska slå in är nog mer en fråga om vilket tidsperspektiv du har.
Är det om 5 år eller 50 år som Gibson och Fender ska självdö?

_________________



22 May 2020, 11:37
Profile ICQ WWW

Joined: 03 Apr 2011, 01:09
Posts: 2834
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Mike Leaf wrote:
Cabretta wrote:
Nån gång på 90-talet hörde jag en handlare säga att han i princip kunde leva på att köpa 60-tals Fenderbasar i Sverige och
sälja dem i England. Prisskillnaden var så stor att det lönade sig.

Kan det inte var något liknande här, något slags arbitragehandel. Sverige är ju en liten marknad, så en eller ett par aktörer
som ägnar sig åt detta kan ju fullkomligt dränera marknaden. Speciellt om det bara handlar om en viss modell.

Kronkursen gör ju också att det blir attraktivare för utländska köpare.

Det ligger ju också i sakens natur att någon som bedriver en sån här handel ligger lågt om det; objekten är få, det finns inte
utrymme för en massa aktörer.

Bara en teori :oops: :mrgreen: .


Men hur dom tag på objekten om de aldrig annonseras?
Sen tror jag inte detta är så enkelt, ska man kunna tjäna pengar på en så handel med fraktkostnader osv så måste man köpa in extremt billigt
sen forsla till en annan marknad och sälja snabbt och dyrt utan att tvingas hålla lager lokalt.



Om någon kommer in till handlare XX's butik och får ett bra bud på sin custom så syns ju detta aldrig i annonsmarknaden.

Ja inte vet jag, men jag har ingen anledning att misstro uppgiften om handel med 60-tals Fenderbasar i vart fall. I det
case jag känner till var det en handlare med en ganska välkänd shop. Funkade det med dessa så varför skulle det inte kunna fungera med Customs.

Men jag säger inte att det är så i detta fall.


22 May 2020, 11:44
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 07 Sep 2009, 13:27
Posts: 7747
Location: Göteborg
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Mike Leaf wrote:
Tokerekloker wrote:
De flesta yngre idag är mer intresserade av andra märken

Ja det är ju naturligt då många yngre inte har råd att köpa en CS Custom för 50 papp NY eller begagnad för 25.
Sen detta med att Märkena ska 'dö ut med alla gamla gubbar' har man hört sen 80-talet när första synten kom, samma med elgitarren
som idag inte är något primärt verktyg längre i populärmusiken.
Men om din farhåga ska slå in är nog mer en fråga om vilket tidsperspektiv du har.
Är det om 5 år eller 50 år som Gibson och Fender ska självdö?


Jag håller med Tokerekloker. Och dessa märken heter i första hand Schecter och ESP, om vi snackar Premium-instrument. I viss mån Ibanez också. Detta vet alla som är ute och ser nya yngre band på klubbar.
Däremot så finns det en betydande mängd gubbar som vill ha gibbar (det låter som en TV-serie eller hur?). Och många av dem.


22 May 2020, 12:29
Profile
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:14
Posts: 14776
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Vinyljunkie wrote:
gubbar som vill ha gibbar (det låter som en TV-serie eller hur?)


Ha ha....
Få inte en bokstav fel där bara.

Inte VILL ha , utan har MASSOR :lol:

_________________



22 May 2020, 14:37
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:14
Posts: 14776
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Vinyljunkie wrote:

Jag håller med Tokerekloker. Och dessa märken heter i första hand Schecter och ESP, om vi snackar Premium-instrument. I viss mån Ibanez också. Detta vet alla som är ute och ser nya yngre band på klubbar.
.

Ja med din musiksmak så är det ju en verklighet för dig.
Bara såna 'Napalm death', 280 bpm prylar...

_________________



22 May 2020, 14:40
Profile ICQ WWW

Joined: 23 Aug 2010, 18:49
Posts: 1197
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Edit


Last edited by salesman on 22 May 2020, 15:31, edited 1 time in total.



22 May 2020, 15:03
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 07 Sep 2009, 13:27
Posts: 7747
Location: Göteborg
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Mike Leaf wrote:
Vinyljunkie wrote:

Jag håller med Tokerekloker. Och dessa märken heter i första hand Schecter och ESP, om vi snackar Premium-instrument. I viss mån Ibanez också. Detta vet alla som är ute och ser nya yngre band på klubbar.
.

Ja med din musiksmak så är det ju en verklighet för dig.
Bara såna 'Napalm death', 280 bpm prylar...


Ja tack.


22 May 2020, 15:10
Profile

Joined: 25 Mar 2014, 19:33
Posts: 992
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Tokerekloker wrote:
Det är myten om Gibson som gör att folk är beredda att betala tokmycket för en totalt överskattad gitarr. Det är precis som det ekonomiska systemet i världen. Det fungerar så länge folk tror på det. Att det ekonomiska systemet är en illusion och banker skapar pengar av ingenting spelar ingen roll så länge det flyter på. De flesta yngre idag är mer intresserade av andra märken, t ex Strandberg med sina huvudlösa gitarrer. Gibson och Fendermyten kommer att dö ut med alla äldre gitarrister. Tidens gång. De unga idag är inte uppvuxna med musikerförebilder som i stort sett bara lirade på en Gibson eller Fender och helst en Marshallstack.


Men detta är ju helt orelaterat till frågeställningen?! Medans det finns drivor av SC-modeller, standards, Traditionals till salu så ser man knappt en enda Custom till salu?! Knepigt.


22 May 2020, 21:35
Profile

Joined: 03 May 2014, 14:48
Posts: 696
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
no16 wrote:
maglemer wrote:
Skönt att du sa det, o inte jag. Men nu gäller det nog att ducka.


Men det där är ju en annan diskussion. Här är det fortfarande tvärtom dvs Högre efterfrågan än tillgång.

Priserna på LPC har gått upp 20-25% på bara ett halvår. I höstas kunde man hitta en för ca 20k, nu går de för 25k utan problem.
De få som finns till salu säljs omgående. Folk har mer pengar än vanligt tror jag. Kanske pga bonusar från 2019, kanske pga kommande hemestrar? Ingen aning.

Men det är ändå lite märkligt, iom att priserna gått upp, att så få annonseras ut. Kanske delvis beroende på att det generellt finns få roliga gitarrer till salu så omsättningsgraden är låg? Finns ju många guror ute till fsg men inte många modeller som är högt efterfrågade.

Det är för att så många sitter och kollar på ebay eller och reverb och tycker att det är riktmärken för här i Sverige. Lägger några upp för ett sådant pris så tittar andra efter andra annonser och ser dessa priser och lägger sig därför på samma prisnivå. Ser att i stort sett alla minst 10 år gamla esp eclipse, som bara för några år sen hade utgångspris på 7-8000:- nu helt plötsligt har börjat ligga på 10-15 000:-. Även om skicket är rejält slitet.


23 May 2020, 14:11
Profile

Joined: 03 May 2014, 14:48
Posts: 696
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Mike Leaf wrote:
Tokerekloker wrote:
De flesta yngre idag är mer intresserade av andra märken

Ja det är ju naturligt då många yngre inte har råd att köpa en CS Custom för 50 papp NY eller begagnad för 25.
Sen detta med att Märkena ska 'dö ut med alla gamla gubbar' har man hört sen 80-talet när första synten kom, samma med elgitarren
som idag inte är något primärt verktyg längre i populärmusiken.
Men om din farhåga ska slå in är nog mer en fråga om vilket tidsperspektiv du har.
Är det om 5 år eller 50 år som Gibson och Fender ska självdö?

Ja men nu är du inte blivit yngre och alla gamla tjuriga gubbar som tror att tiden har stått still och att de alltid har rätt för att de är gamla gubbar, ja vi vet vad som hände med dinosaurierna. Idag är går allt dessutom mycket fortare. Allt försvinner och allt ersätts av annat. Allt blir gammalmodigt och passé. Alla andra gitarrmärken jag äger kommer att gå samma väg i framtiden. Allt jag lyssnar på och tycker är skitbra kommer inte framtida generationer ta i en tång med ens. Skillnaden mellan mig och såna som dig är att jag är medveten om hur saker och ting förändras och att jag accepterar det inte kommer att sitta och gräma mig i framtiden att dagens unga inte vill ha det jag har eller vill lyssna på det jag tyckt varit allra bäst.


23 May 2020, 14:18
Profile
User avatar

Joined: 29 Apr 2010, 13:47
Posts: 2622
Location: Sthlm
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Tokerekloker wrote:
ja vi vet vad som hände med dinosaurierna.

Dinosaurier fanns i ca 164 miljoner år. Homo Sapiens har funnits i ca 200 000 år. (Källa: Wikipedia)


23 May 2020, 14:37
Profile
User avatar

Joined: 11 Feb 2010, 21:12
Posts: 3109
Location: Stockholm
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Ångrar mig, min är ju kanon, märkte jag efter att ha lirat lite på den idag :)

Walain wrote:
Jag har en 2007a, som jag köpte 2010. Den har varit nära att ryka ngn gång pga knepigt ljud och lite för tung för min smak, men har fått stanna ändå mest av sentimentalt värde.

Jag tycker customs är typ världens snyggaste gitarr, men ebenholtzbrädan gör att det blir ett väldigt svårhanterligt ljud, vasst liksom. Och bindingen är vass som tusan, så det är lätt att man pajar handlederna.

Om min brann upp så skulle jag nog inte köpa en ny. Men snygga är dom.

_________________
Rock and/or Roll:
http://open.spotify.com/artist/6G9vhEoxtetSTrcvLee14u
http://www.facebook.com/pages/Iron-Lamb/201720046525687
http://ironlamb.bandcamp.com/
https://www.youtube.com/channel/UC7vgsQ ... tIhcqXo9EQ


23 May 2020, 15:27
Profile WWW

Joined: 03 Apr 2011, 01:09
Posts: 2834
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Tokerekloker wrote:
Ja men nu är du inte blivit yngre och alla gamla tjuriga gubbar som tror att tiden har stått still och att de alltid har rätt för att de är gamla gubbar, ja vi vet vad som hände med dinosaurierna. Idag är går allt dessutom mycket fortare. Allt försvinner och allt ersätts av annat. Allt blir gammalmodigt och passé. Alla andra gitarrmärken jag äger kommer att gå samma väg i framtiden. Allt jag lyssnar på och tycker är skitbra kommer inte framtida generationer ta i en tång med ens. Skillnaden mellan mig och såna som dig är att jag är medveten om hur saker och ting förändras och att jag accepterar det inte kommer att sitta och gräma mig i framtiden att dagens unga inte vill ha det jag har eller vill lyssna på det jag tyckt varit allra bäst.


Fast detta har ju fortfarande ingenting med frågeställningen att göra. Att du sen upplever dig ha en högre medvetenhet påverkar varken utbud eller efterfrågan på customs.


23 May 2020, 16:16
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 25 Mar 2014, 19:33
Posts: 992
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Cabretta wrote:
Tokerekloker wrote:
Ja men nu är du inte blivit yngre och alla gamla tjuriga gubbar som tror att tiden har stått still och att de alltid har rätt för att de är gamla gubbar, ja vi vet vad som hände med dinosaurierna. Idag är går allt dessutom mycket fortare. Allt försvinner och allt ersätts av annat. Allt blir gammalmodigt och passé. Alla andra gitarrmärken jag äger kommer att gå samma väg i framtiden. Allt jag lyssnar på och tycker är skitbra kommer inte framtida generationer ta i en tång med ens. Skillnaden mellan mig och såna som dig är att jag är medveten om hur saker och ting förändras och att jag accepterar det inte kommer att sitta och gräma mig i framtiden att dagens unga inte vill ha det jag har eller vill lyssna på det jag tyckt varit allra bäst.


Fast detta har ju fortfarande ingenting med frågeställningen att göra. Att du sen upplever dig ha en högre medvetenhet påverkar varken utbud eller efterfrågan på customs.


:lol: :lol: :lol:


24 May 2020, 11:59
Profile
User avatar

Joined: 04 May 2008, 18:00
Posts: 3357
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Tokerekloker wrote:
Att det ekonomiska systemet är en illusion och banker skapar pengar av ingenting spelar ingen roll så länge det flyter på.


Kan vi anta att du inte pluggat ekonomi i någon form? (OBS! Amerikanska konspirationsforum och Swebtv räknas för övrigt inte som utbildning ekonomi...)

Här finns en text från Riksbanken som reder ut begreppen:
https://kundo.se/org/riksbank/d/hur-skapas-pengar/

Och här är en film som förklarar hur pengar kommer till utgiven av Riksbanken, den är ganska bra och ganska många kan förstå den: https://youtu.be/j-5ynIP8rlI

Jag tror att det är bra om vi undviker politik och konspirationsteorier här. Det blir lätt dålig stämning annars. (Ursäkta att jag går in på det här, men jag är så trött på all internetspridd desinformation som att "banker skapar pengar av ingenting", chemtrails och andra vandringshistorier som skapas av bland annat brunmedia och amerikanska forumtokskallar, så jag kan inte låta bli att bemöta det med fakta när det puttrar upp.)


24 May 2020, 15:56
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:14
Posts: 14776
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Det är väl ändå rätt charmigt med Bojen att en seriös tråd om tillgång på LP Custom så snabbt (bara på sid 2) kan komma att inkludera referenser till ämnen som
Dinosaurier, Hip Hop, Chem trails, länkar till Riksbanken, export av elbasar, Napalm death, japanska kopiors suveränitet, idéer till Tv serier och en massa annat..
DET hittar ni inte i någon random facebook grupp i alla fall.

_________________



25 May 2020, 17:05
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 10 Feb 2004, 19:59
Posts: 1838
Location: Förort med Swish
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Mike Leaf wrote:
Det är väl ändå rätt charmigt med Bojen att en seriös tråd om tillgång på LP Custom så snabbt (bara på sid 2) kan komma att inkludera referenser till ämnen som
Dinosaurier, Hip Hop, Chem trails, länkar till Riksbanken, export av elbasar, Napalm death, japanska kopiors suveränitet, idéer till Tv serier och en massa annat..
DET hittar ni inte i någon random facebook grupp i alla fall.


Spot on, Mike! :idea:

...och då har ju inte jag ens börjat prata om just Min LP Custom än... :D :D :D

_________________
tligen


25 May 2020, 18:50
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 26 Nov 2008, 14:47
Posts: 4563
Location: Northbottom
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
tligen wrote:
...och då har ju inte jag ens börjat prata om just Min LP Custom än... :D :D :D

...Och jag har inte ens nämnt; att denna vecka jag planerar jag -att montera Kluson Supremes i min Cherry 87:a -som är i orginal nyskick. :o :shock:


/ Jonken :wink:


25 May 2020, 20:46
Profile
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 02:08
Posts: 510
Location: Vittinge, Uppsala
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Till råga på allt dök det upp två 70-tals customs på Blocket, den ena såld på mindre än 5 timmar!-)

_________________
Ägare av Sveriges fetaste pedalbord!
Image


25 May 2020, 22:41
Profile WWW
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:14
Posts: 14776
Location:
Post Re: Vart finns alla Les Paul Custom?
Jonken wrote:
tligen wrote:
...och då har ju inte jag ens börjat prata om just Min LP Custom än... :D :D :D

...Och jag har inte ens nämnt; att denna vecka jag planerar jag -att montera Kluson Supremes i min Cherry 87:a -som är i orginal nyskick. :o :shock:


/ Jonken :wink:


Kan du aldrig hålla fingrarna i styr?
Måste klia i kroppen att få modda den...
8)

_________________



26 May 2020, 09:10
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 130 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 105 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.