View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Apr 2024, 18:47



Reply to topic  [ 4 posts ] 
Hjälp Pro Guitar 
Author Message

Joined: 16 May 2017, 21:42
Posts: 3
Post Hjälp Pro Guitar
Hej,

Jag söker lite välgörenhet från er svenska musiknördar som också är dugliga på engelska. Ifall ni vill stödja ett internationellt gitarrcommunity med svensk drift så är ni varmt välkomna att registrera er och hjälpa oss att komma igång med lite diskussioner på Pro Guitar Forum :D

Vi har för tillfället ca 1miljon aktiva användare på vår gitarrstämmar-app Pro Guitar Tuner och nu vill vi även få igång vårt community. Vi jobbar nu också med ett antal andra appar som förhoppningsvis kommer att underlätta livet något för oss gitarrspelare.

Vänligen,
Johannes Larsson (Grundare Pro Guitar)


16 May 2017, 21:47
Profile

Joined: 06 Jan 2010, 16:20
Posts: 4247
Location: Boden Norrbotten
Post Re: Hjälp Pro Guitar
Klar vi gör det och har redan registrerat mig då vi gitarrister får hålla ihop globalt :-)

_________________
Det är aldrig försent att ge upp


17 May 2017, 12:06
Profile WWW
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:22
Posts: 3243
Location: växjö
Post Re: Hjälp Pro Guitar
Kommer kanske att gå in och läsa där, men då jag är helkass på att skriva på Engelska så lär sidan slippa dryga kommentarer från "Pudas" av typen: "Problemet med gitarrister, och troligen dom flesta övriga instrumentutövare är att dom hellre sitter hemma och ugglar vid sina datorer än är ute och spelar"! :D :D

_________________
pudas


17 May 2017, 12:47
Profile

Joined: 16 May 2017, 21:42
Posts: 3
Post Re: Hjälp Pro Guitar
lillefar, kul att du registrerat dig! Om du har några tekniska, elektriska eller akustiska funderingar gällande gitarrer, förstärkare eller gitarrbyggeri så lovar jag att göra mitt yttersta för att ge dig ett bra svar på Pro Guitar.

Pudas, alla kommentarer är välkomna! :D Sen går det ju att ge dryga kommentarer på svenska till användare direkt via Pro Guitar's chat :P

Hoppas vi hörs!


19 May 2017, 16:24
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot], Marshall and 48 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.