Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

Liveinspelning med mitt band (3 kameror)
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=104229
Page 1 of 1

Author:  Tvåtakt [ 13 Aug 2015, 20:24 ]
Post subject:  Liveinspelning med mitt band (3 kameror)

Vi spelade på Getaway Rock Festival häromhelgen och smällde upp 3 kameror för att föreviga det hela å det blev ju rätt coolt 8)
Det är jag som står med vitsvarta guran iallafall, om ingen kunde lista ut det :mrgreen:

För kvällen hade vi ett par stand-in sångare som växlade mellan olika låtar, då jag själv har haft svårt att sjunga live pga veka stämband... :x

Vid 1:32 börjar gosakerna om ni vill se lite duellgitarrsolon å skit :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=6mYwBEjOlWA

Har inte sett nå mycket foton från festivalen, men det är en jäkligt cool lokal. Vi spelade där i december förra året också, och det såg ut såhär... Det var fan ännu mer folk när vi spelade nu, minst 500 pers :mrgreen:
Image

Author:  Cabretta [ 14 Aug 2015, 08:35 ]
Post subject:  Re: Liveinspelning med mitt band (3 kameror)

Intensivt :shock: !!

Som sagt, ser ut att vara ett väldigt nice ställe att spela på.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/