| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Liveinspelning med mitt band (3 kameror) http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=104229 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Tvåtakt [ 13 Aug 2015, 20:24 ] |
| Post subject: | Liveinspelning med mitt band (3 kameror) |
Vi spelade på Getaway Rock Festival häromhelgen och smällde upp 3 kameror för att föreviga det hela å det blev ju rätt coolt Det är jag som står med vitsvarta guran iallafall, om ingen kunde lista ut det För kvällen hade vi ett par stand-in sångare som växlade mellan olika låtar, då jag själv har haft svårt att sjunga live pga veka stämband... Vid 1:32 börjar gosakerna om ni vill se lite duellgitarrsolon å skit https://www.youtube.com/watch?v=6mYwBEjOlWA Har inte sett nå mycket foton från festivalen, men det är en jäkligt cool lokal. Vi spelade där i december förra året också, och det såg ut såhär... Det var fan ännu mer folk när vi spelade nu, minst 500 pers
|
|
| Author: | Cabretta [ 14 Aug 2015, 08:35 ] |
| Post subject: | Re: Liveinspelning med mitt band (3 kameror) |
Intensivt Som sagt, ser ut att vara ett väldigt nice ställe att spela på. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|