
Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar
Mäktigt!
Är det tänkt att vara instrumentallåtar alltså, eller är det mer som råmaterial/minnesanteckningar som är tänkt att kompletteras
vid behov? (no offence, jag har inget emot instrumentala grejer).
Det finns mycket balla grejer i dom där låtarna.
Du borde beställa en tårta med siffran 1000 på till bandet, så ni kan fira

.