Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

1000 gjorda och inspelade egna låtar
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=104211
Page 1 of 1

Author:  andersozzy [ 13 Aug 2015, 07:02 ]
Post subject:  1000 gjorda och inspelade egna låtar

1000:e gjorda och inspelade låten :)

https://soundcloud.com/andersozzy-1/75- ... 1000-laten

Anders

Author:  Mullet [ 13 Aug 2015, 14:18 ]
Post subject:  Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar

1000 låter är inte illa. Respekt!

Author:  surfbrother [ 13 Aug 2015, 14:27 ]
Post subject:  Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar

Då är du snart uppe i Thore Skogman klass. Han har 1243 låtar registrerade i sitt namn!

Author:  Pirataz [ 13 Aug 2015, 14:35 ]
Post subject:  Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar

Hoppsan, får man ta å lyssna lite snart då.

Dock, dina setlists måste vara lite lätt svårtydda:

1: 7. 2015 - 01 - 22
2: 5. 2015 - 01 - 16
3: 1. 2015 - 01 - 01

osv.

å ännu värre på repen: "Grabbar, vi tar "etthundratolv punkt tvåtusenfjorton streck tolv streck tjugofyran" ifrån början, men så går vi direkt över i i refrängen ifrån hundratretton punkt..." ;)

Author:  andersozzy [ 13 Aug 2015, 15:01 ]
Post subject:  Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar

Pirataz wrote:
Hoppsan, får man ta å lyssna lite snart då.

Dock, dina setlists måste vara lite lätt svårtydda:

1: 7. 2015 - 01 - 22
2: 5. 2015 - 01 - 16
3: 1. 2015 - 01 - 01

osv.

å ännu värre på repen: "Grabbar, vi tar "etthundratolv punkt tvåtusenfjorton streck tolv streck tjugofyran" ifrån början, men så går vi direkt över i i refrängen ifrån hundratretton punkt..." ;)


Jag vet :) brukar vara det ständiga klagomålet, men jag kör en "Yngwie" "vill du spela med mig så är det så här det är, punkt. :D :lol:

Anders

Author:  Cabretta [ 13 Aug 2015, 15:07 ]
Post subject:  Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar

Mäktigt!

Är det tänkt att vara instrumentallåtar alltså, eller är det mer som råmaterial/minnesanteckningar som är tänkt att kompletteras
vid behov? (no offence, jag har inget emot instrumentala grejer).

Det finns mycket balla grejer i dom där låtarna.

Du borde beställa en tårta med siffran 1000 på till bandet, så ni kan fira 8) .

Author:  andersozzy [ 13 Aug 2015, 15:17 ]
Post subject:  Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar

Cabretta wrote:
Mäktigt!

Är det tänkt att vara instrumentallåtar alltså, eller är det mer som råmaterial/minnesanteckningar som är tänkt att kompletteras
vid behov? (no offence, jag har inget emot instrumentala grejer).

Det finns mycket balla grejer i dom där låtarna.

Du borde beställa en tårta med siffran 1000 på till bandet, så ni kan fira 8) .


Nej, jag har inget band, skojade bara. Spelar in det själv, allt utom trummor som är loopar.
Jag gör det hemma har det som en kul hobby, det är tänkt att det ska på någon form av sång
nångång, om man hittar någon som skulle vilja göra det. Jag tycker inte det är kul att sjunga så det får vara.

Anders

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/