View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 11:06



Reply to topic  [ 7 posts ] 
1000 gjorda och inspelade egna låtar 
Author Message
User avatar

Joined: 14 Sep 2003, 16:29
Posts: 915
Location: Kiruna
Post 1000 gjorda och inspelade egna låtar
1000:e gjorda och inspelade låten :)

https://soundcloud.com/andersozzy-1/75- ... 1000-laten

Anders


13 Aug 2015, 07:02
Profile

Joined: 06 Mar 2009, 11:26
Posts: 31
Location: Stockholm
Post Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar
1000 låter är inte illa. Respekt!


13 Aug 2015, 14:18
Profile

Joined: 30 Jan 2009, 16:53
Posts: 630
Location: Mölndal
Post Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar
Då är du snart uppe i Thore Skogman klass. Han har 1243 låtar registrerade i sitt namn!

_________________
Dra röva i koks!


13 Aug 2015, 14:27
Profile WWW

Joined: 27 Jul 2015, 21:05
Posts: 132
Location: Mellansverige
Post Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar
Hoppsan, får man ta å lyssna lite snart då.

Dock, dina setlists måste vara lite lätt svårtydda:

1: 7. 2015 - 01 - 22
2: 5. 2015 - 01 - 16
3: 1. 2015 - 01 - 01

osv.

å ännu värre på repen: "Grabbar, vi tar "etthundratolv punkt tvåtusenfjorton streck tolv streck tjugofyran" ifrån början, men så går vi direkt över i i refrängen ifrån hundratretton punkt..." ;)


13 Aug 2015, 14:35
Profile
User avatar

Joined: 14 Sep 2003, 16:29
Posts: 915
Location: Kiruna
Post Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar
Pirataz wrote:
Hoppsan, får man ta å lyssna lite snart då.

Dock, dina setlists måste vara lite lätt svårtydda:

1: 7. 2015 - 01 - 22
2: 5. 2015 - 01 - 16
3: 1. 2015 - 01 - 01

osv.

å ännu värre på repen: "Grabbar, vi tar "etthundratolv punkt tvåtusenfjorton streck tolv streck tjugofyran" ifrån början, men så går vi direkt över i i refrängen ifrån hundratretton punkt..." ;)


Jag vet :) brukar vara det ständiga klagomålet, men jag kör en "Yngwie" "vill du spela med mig så är det så här det är, punkt. :D :lol:

Anders


13 Aug 2015, 15:01
Profile

Joined: 03 Apr 2011, 01:09
Posts: 2856
Location:
Post Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar
Mäktigt!

Är det tänkt att vara instrumentallåtar alltså, eller är det mer som råmaterial/minnesanteckningar som är tänkt att kompletteras
vid behov? (no offence, jag har inget emot instrumentala grejer).

Det finns mycket balla grejer i dom där låtarna.

Du borde beställa en tårta med siffran 1000 på till bandet, så ni kan fira 8) .


13 Aug 2015, 15:07
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 14 Sep 2003, 16:29
Posts: 915
Location: Kiruna
Post Re: 1000 gjorda och inspelade egna låtar
Cabretta wrote:
Mäktigt!

Är det tänkt att vara instrumentallåtar alltså, eller är det mer som råmaterial/minnesanteckningar som är tänkt att kompletteras
vid behov? (no offence, jag har inget emot instrumentala grejer).

Det finns mycket balla grejer i dom där låtarna.

Du borde beställa en tårta med siffran 1000 på till bandet, så ni kan fira 8) .


Nej, jag har inget band, skojade bara. Spelar in det själv, allt utom trummor som är loopar.
Jag gör det hemma har det som en kul hobby, det är tänkt att det ska på någon form av sång
nångång, om man hittar någon som skulle vilja göra det. Jag tycker inte det är kul att sjunga så det får vara.

Anders


13 Aug 2015, 15:17
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 69 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.