| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Warren Haynes lirar U2 http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=104065 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Fingers on fire [ 05 Aug 2015, 09:48 ] |
| Post subject: | Warren Haynes lirar U2 |
https://www.youtube.com/watch?v=vD1lz16 ... tion=share |
|
| Author: | glassfinger [ 05 Aug 2015, 15:50 ] |
| Post subject: | Re: Warren Haynes lirar U2 |
Jag diggar verkligen Warren men har blir allt mindre gitarrist och mer sångare för mig allt eftersom. Vore riktigt kul att höra honom i en situation där han släpper kontrollen och bara kör. Det känns som att han har så otroligt mycket mer att ge och att han faktiskt håller igen både gitarr och sång en del. Fel forum dock för posten kanske |
|
| Author: | VIP [ 05 Aug 2015, 16:21 ] |
| Post subject: | Re: Warren Haynes lirar U2 |
hmmm under säljes |
|
| Author: | gurami64 [ 05 Aug 2015, 20:50 ] |
| Post subject: | Re: Warren Haynes lirar U2 |
Mycket bra! |
|
| Author: | Fingers on fire [ 05 Aug 2015, 22:34 ] |
| Post subject: | Re: Warren Haynes lirar U2 |
Japp, lade upp den på fel ställe. Sorry. |
|
| Author: | VIP [ 06 Aug 2015, 08:20 ] |
| Post subject: | Re: Warren Haynes lirar U2 |
hursom så är han bra !!! |
|
| Author: | trälhavsvägen [ 14 Aug 2015, 18:46 ] |
| Post subject: | Re: Warren Haynes lirar U2 |
Man får ju erkänna att U2 har fått till en och annan låt. Warren Haynes lyfter dock den här till helt andra dimensioner än vad kräkmedlet Bono förmår. Att göra så mycket med så lite. Stort! Bosse |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|