Säljer en Mudhoney II (2) i fint skick med originalkartong. Det här är den uppdaterade versionen och har således två kanaler istället för en. Den går från boost till overdrive till fet fuzz, så den är extremt mångsidig. Jag har använt den som två pedaler. Den vänstra som en ganska clean overdrive och den högra som fuzz. Låter sjukt bra, men jag har redan för många overdrives och fuzzar.
Inte intresserad av byten tyvärr. Kommer en bebis om ett par veckor, så jag behöver pengar till blöjor.
11 Oct 2013, 14:32
MrBlues
Re: T-Rex Mudhoney II
Haha, ja grattis då. Jo en TIM kanske inte är den optimala bebis leksaken heller Ska ta en funderare, skickar PM om det blir aktuellt. Vid ev.köp, har du Swish?
Swish? Inte vad jag vet. Jag har dock Paypal (och bankkonto hos Swedbank). Kan också tänka mig att gå ner en hundralapp i pris om det låter bra? 1100:- inklusive frakt alltså.
11 Oct 2013, 15:30
MrBlues
Re: T-Rex Mudhoney II
Swish är det optimala betalningssättet, du behöver en smartphone, BankID och aktivera allt via din internetbank. Värt att kolla upp, kanon om man ska dela krognota, vid försäljning etc.
Users browsing this forum: No registered users and 33 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum