View unanswered posts | View active topics It is currently 04 May 2024, 23:46



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Storjävla pedalrens sålt och bytt!!! 
Author Message

Joined: 06 Jan 2010, 16:20
Posts: 4247
Location: Boden Norrbotten
Post Storjävla pedalrens sålt och bytt!!!
Säljer av en del pedaler jag har dubletter av och sådana som inte passar i mitt nya pedalbordsprojekt. Alla priser inklusive frakt med postens gröna efter pröjs till mitt konto. Maila gärna om du vill göra slag i saken och köpa så blir det enklare. Turordning gäller d.v.s först till kvarn gäller. Bytesförslag endst med bojare.

<b>MXR Micro Amp i mint condition </b><font color="red"></font id="red"><font color="red">On hold för byte</font id="red">
Superclean, superenkel och funkar i vilket pedalbord som helst men framför allt gör sitt jobb med bravur.

<b>MXR M-132 Super Comp sprillans i orginalkartong </b> <font color="red">SÅLD</font id="red">
Dynacomp är ju en klassisk kompressor och detta är nästa steg i utvecklingen, och i princip samma sak fast med klarare ljud och med mer möjligheter att styra hur kompressorn jobbar. Detta är en rätt kraftfull kompressor som kan trycka på rätt ordentligt både med kompression och som volymhöjare och rätt så väsensskiljd från exempelvis en Comp Nova som är betydligt tunnare och en snällis i jämförelse. Ruggigt bra på sololjud.

<b>Boss OD-2</b><font color="red"> Såld</font id="red">
Känd som en okey OD och betydligt bättre i mina öron än den nyare OD-3. Funkar mycket bra som primer till distpedaler. Så har i alla fall jag använt den med gott resultat.

<b>Boss HF-2</b> <font color="red">ON HOLD</font id="red">
I mycket fint skick och tillverkas inte längre och är väl lite av en samlarpedal men bortsett från det så är det här den enda flangerpedal som jag testat som faktiskt går att spela på och låter bra. Kanske för att den jobbar med ett anat register ände flesta flangerpedaler och i mitt tycke coolast på sololjud utöver förstås det klassiska att lägga ackord med flanger.

Lillefar

"Det är aldrig försent att ge upp"<font color="red"></font id="red">


26 Jul 2010, 12:11
Profile WWW
User avatar

Joined: 25 Nov 2009, 06:41
Posts: 159
Location:
Post 
Mail...


26 Jul 2010, 12:25
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 01 Oct 2009, 23:15
Posts: 62
Location:
Post 
mail!


27 Jul 2010, 18:15
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.