View unanswered posts | View active topics It is currently 19 Apr 2024, 02:26



Reply to topic  [ 2 posts ] 
Pedalrensning! 
Author Message
User avatar

Joined: 29 Jun 2010, 20:08
Posts: 712
Location:
Post Pedalrensning!
Image

Mad professor Stone Grey Distortion, 1000:-
Tight high gain-dist, men funkar även bra till rock och blues om du drar ner gain lite. Kommer med kartong och kardborre på undersidan.

Nobels Fuzz FU-Z, 700:-
Mångsidig fuzz, kan låta mer som en overdrive men elakare med om du vill. Kardborre på undersidan, kartong finns.

Way Huge Red Llama 25th anniversary edition, 1200:-
Overdrive med massor av karaktär, den här varianten har en tonkontroll också vilket hjälper då den annars kan vara lite vass i tonen. I princip i nyskick, kartong finns.

Bearfoot this gates to 11 fuzz, 1500:-
Gjordes i begränsad upplaga av Bearfoot FX i samarbete med These go to 11. Gjordes endast i 50 exemplar om jag minns rätt. Kardborre på undersidan, kartong finns.

EHX stereo pulsar, 600:-
Mångsidigt tremolo, du kan själv välja vågform och den kan dessutom göra riktigt snabbt, ringmodliknande tremolo om du vill. Kardborre på undersidan, kartong saknas tyvärr.

Goddess Fuzzes Incognito, 1000:-
Obskyr fuzz tillverkad av svenska Goddess Fuzzes. Marknadsfördes som en "fuzz för dig som inte gillar fuzz" och har ett tightare sound och kan ha lite mer overdrive-ig karaktär, dock tycker jag att fuzzälskare också har nåt här att hämta. Värd att testa! Kartong saknas tyvärr.

Alla pedaler är i fint, fullt fungerande skick och kan skickas mot att köparen betalar frakt. Om du vill testa kan det göras i Jordbro, Haninge. Jag kan även möta upp i närheten.


06 Oct 2019, 18:11
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 29 Jun 2010, 20:08
Posts: 712
Location:
Post Re: Pedalrensning!
LÖNEBUMP!


26 Oct 2019, 14:16
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.