View unanswered posts | View active topics It is currently 16 Apr 2024, 08:51



Reply to topic  [ 1 post ] 
Hängivna elever sökes 
Author Message

Joined: 01 Feb 2012, 15:48
Posts: 3
Post Hängivna elever sökes
Hejsan!

Mitt namn är Jonas Strandgård och jag är utbildad gitarrlärare vid Piteå Musikhögskola. Sedan 4 år tillbaka
har jag drivit en allt mer tilltagande verksamhet där jag och mina kollegor undervisar gitarr via webbkamera.

Det värsta jag visste, på den tiden jag letade runt bland gitarrpedagoger, var att det tog så mycket energi
och tid att hitta någon som passade och såg MINA behov, energi och tid jag hellre ville lägga åt glädjen och
lusten i att spela gitarr än att leta lärare. Vissa lärare var bra, men bara på ett visst område och det gjorde att
dom gärna lärde ut bara det DOM kände sig säkra på att lära ut, inte det JAG ville lära mig mer om.

Med tiden hittade jag en bra lärare som var mångsidig och duktig på att lära ut det mesta, men framförallt var han
oöverträffad som pedagog. Han hjälpte mig inte bara utvecklas på gitarr utan lyssnade verkligen på vad jag ville
med mitt gitarrspel, hjälpte mig lägga upp mål och framförallt var det dessa egenskaper han besatt som fick mig att vilja
lära andra uttrycka sig på sitt instrument.

Så vill du ha en utbildad personlig gitarrpedagog som ser DIG och DINA behov samt hjälper dig i den riktning DU vill med ditt gitarrspel, hör då av dig till mig. Jag är jättepeppad på att få hjälpa dig med vad det än vara månde. Du kan bo vart som helst, vara på vilken nivå som helst, det enda du behöver är en dator och en webbkamera samt engagemang att lära så möts vi över nätet, live via webbkamera... precis som vanliga lektioner fast hemma vid din egen dator och jag hemma vid min.

E-Mail: Jonas@gitarrakademin.net
Webbsida: www.gitarrakademin.net
Telefon: 073 813 70 76
Skype: gitarrakademin

Ha det så gott, så hoppas jag vi ses!

/Jonas Strandgård


04 Dec 2012, 23:01
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.