View unanswered posts | View active topics It is currently 28 Mar 2024, 16:11



Reply to topic  [ 1 post ] 
Deleted 
Author Message

Joined: 07 Sep 2009, 13:27
Posts: 7740
Location: Göteborg
Post Re: Metal/rocksångerska
irena wrote:
Finnes: Rock/ Metal sångerska
Inriktning: rock, hårdrock, metal mestadels från 70-80 tal
Inspireras bl.a. av: Blackie Lawless, David Coverdale, Doro Pesch, Janis Joplin, Jimmy Hendrix, Rolling Stones m.fl.

Ort: Hägersten, Stockholm

Ambitionsnivå: spela för att det är kul, målet är att få spelningar så småningom men att vi har roligt är det viktigaste, hör gärna av er med egna förslag/ idéer. Det spelar mindre roll om ni kör covers eller eget material, bara ni har KUL och en bra stämning i bandet där alla kan få cahnsen att uttrycka sig inom sitt område!

Om mig: jag har bara hållit på ett tag så jag är ganska grön när det gäller scenerfarenhet m.m. men jag är ambitiös och har en seriös inställning. Jag tycker att jag har en bra energi och en stark och personlig röst med ett ganska brett register och jag se gärna att vi utvecklas tillsammans som band. Jag är ingen grym notäsare men jag har ett utmärkt gehör och en god känsla för hur sång kan läggas upp och arrangeras.

Sökes: ålder, helst från 30 år och uppåt, bakgrund spelar ingen roll men jag sjunger helst rock/ hårdrock. Det viktigaste är dock en positiv inställning och att ha roligt i första hand, då brukar det bli bra och andra möjligheter kan dyka upp efter hand. Passar vi varandra så kan
det bli grymt bra!

Mvh /Irena Söderberg


Tänk om fler hade resonerat sådär! Fan att man inte bor i Stockholm...


02 Feb 2012, 16:52
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.