View unanswered posts | View active topics It is currently 19 Apr 2024, 15:23



Reply to topic  [ 1 post ] 
Replokal/studio/lager finnes i Göteborg 1/6 
Author Message

Joined: 07 Sep 2009, 13:27
Posts: 7746
Location: Göteborg
Post Replokal/studio/lager finnes i Göteborg 1/6
Lokalen består av 4 rum som ligger omlott vilket gör att det går att repa två band samtidigt då de två mellanrummen fungerar som ljudsluss.

Eftersom det är otroligt tjocka väggar lämpar sig det utmärkt att bygga studio.

Jag huserar själv i två av rummen och vill ha en hyresgäst till de andra två som är på ca 2X20 kvm. Totalt ca 40kvm alltså. På grund av lokalens utformning är det viktigt att båda parter känner att de kan lita på den andre och jag kommer därför att välja hyresgäst utifrån det. Det har dock hittills inte varit några problem och är du/ni ärliga/pålitliga och trevliga så kommer det att fungera hur bra som helst.

I huset finns verkstad och kontor längre upp och vi får naturligtvis inte störa den verksamheten under kontorstid. Resten av dygnets timmar går det bra att dundra på så högt man vill. Har aldrig testat exakt hur hög volym som skulle störa på dagtid men dubbla baskaggar och väggar med Marshalls är förmodligen över gränsen.

Hyran för din/er del ligger på 1500 kr/månad.

Lokalen som ligger ca 10min bussfärd från Linnéplatsen med goda kommunikationer är ledig från månadsskiftet Maj/Juni. Eventuellt tidigare.

För frågor och visning nås jag på tel 0737137819 förmiddagar och kvällar. Kan dock vara lite knepig att få tag i ikväll och i morgon kväll men försök igen om jag inte kan svara.

mvh Peter


29 Apr 2011, 12:25
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.