View unanswered posts | View active topics It is currently 28 Mar 2024, 12:36



Reply to topic  [ 6 posts ] 
Hmm 
Author Message
User avatar

Joined: 25 May 2008, 07:39
Posts: 1073
Location: ENKÖPING C
Post Hmm
:roll: Här var det tyst?


10 Apr 2017, 19:10
Profile WWW

Joined: 01 Jan 2008, 18:58
Posts: 1476
Post Re: Hmm
Jupp.. Fejsbok har tagit över forumens roll numara. Tråkigt..


10 Apr 2017, 22:41
Profile WWW

Joined: 09 Mar 2009, 08:46
Posts: 813
Location: Västkusten
Post Re: Hmm
Tyvärr är det nog så att fejjan tagit över mycket av forumets funktion. För mig som ej använder facebook blir det lite tråkigt men inget jag hänger upp mig på. Har totaltröttnat på all skit som skrivs på fejjan så det här känns som ett mer naturligt forum för mig. Säkert inte lika många som läser ens inlägg men de som gör det kanske tar till sig vad man skriver i större utsträckning. Känns mer som att detta är det riktiga nördforumet, i alla fall för mig.

_________________
C J Hörnfeldt


11 Apr 2017, 17:42
Profile

Joined: 01 Jan 2008, 18:58
Posts: 1476
Post Re: Hmm
Harmonica Slim II wrote:
Tyvärr är det nog så att fejjan tagit över mycket av forumets funktion. För mig som ej använder facebook blir det lite tråkigt men inget jag hänger upp mig på. Har totaltröttnat på all skit som skrivs på fejjan så det här känns som ett mer naturligt forum för mig. Säkert inte lika många som läser ens inlägg men de som gör det kanske tar till sig vad man skriver i större utsträckning. Känns mer som att detta är det riktiga nördforumet, i alla fall för mig.

Gillar


11 Apr 2017, 20:08
Profile WWW
User avatar

Joined: 25 May 2008, 07:39
Posts: 1073
Location: ENKÖPING C
Post Re: Hmm
Det är väl här man som Munspelare skall hänga...?
Jag tror att många bekanta (Bojen friends) lagt spelen på hyllan.

Åke Svedlund
clearsound.se


12 Apr 2017, 06:15
Profile WWW

Joined: 09 Mar 2009, 08:46
Posts: 813
Location: Västkusten
Post Re: Hmm
Kan kanske vara så Åke. Samtidigt kommer det ständigt nya förmågor och många av dessa verkar föredra Facebook. Musicerandet går som bekant i vågor för de flesta av oss och när man är nere i en dal så har man andra prioriteringar i livet. Det där styrs rätt mycket av vart man befinner sig i livet. Småbarnsuniversum kräver sitt speciella engagemang och står man i källaren och bara övar på lydiska skalor under den tiden så brukar man snart vara skild eller separerad. Facebook har den fördelen också att man inte behöver leta reda på andra sidor för sitt specialintresse, det mesta finns där inom ett lättnavigerat område. För egen del så känns fejan som något jag lagt bakom mig men osvuret är väl som alltid bäst.

_________________
C J Hörnfeldt


15 Apr 2017, 11:39
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.