View unanswered posts | View active topics It is currently 13 May 2024, 16:36



Reply to topic  [ 1 post ] 
Acer Idea 510, multimediadator 
Author Message
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post Acer Idea 510, multimediadator
Jag har en bättre begagnad Acer Aspire 510 till salu. Den har all utgångar och ingångar du behöver. Dessutom är den uppgraderad med extra minne och fetare HDD. Har funkat skitbra för mig, men nu har jag gått vidare till en annan lösning.

Denna har Vista just nu, men enligt en kollega som har en likadan lirar den ännu bättre med Windows7.

Levereras med trådlöst tangentbord och diverse andra coola grejjor. Kan sälja rubbet för 3500. Vill du ha en FireDTV till så kostar paketet 4000:- Då kan du se HDTV också och spela in alltsammans

Denna kostade 11.000 i butiken så sent som för ett år sedan

En kraftfull dator får du sas på köpet, koppla den till TVn och slösurfa trådlöst på megaskärm. WiFi finns också

Bara ett fel på denna: klockan går piss när inte Windows är igång, drar sig flera minuter om dagen[:D]

Annars är det ju en makalös manick. Sån här är det:

http://www.cnet.com.au/acer-aspire-idea ... 274983.htm

Image

Denna säljes endast till dig som är någorlunda haj på datorer. Eftersom detta är en manick med vädigt många funktioner och inställningar , kräver den en del av sin herre för att den ska lira ordentligt. Men då gör den det med den äran. Inget för den med nytaget data-körkort således[;)]

-----------------



ImageThe beat goes on and I´m so wrong


15 Sep 2009, 18:53
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.