View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Apr 2024, 23:26



Reply to topic  [ 2 posts ] 
Premium Wiring Kit till 62' Jaguar. 
Author Message

Joined: 06 Aug 2018, 11:33
Posts: 47
Location: Karlstad
Post Premium Wiring Kit till 62' Jaguar.
Köpte ett fantastiskt wiring kit till Jaguar baserad på originalkretsen från 62' men valde att köra en mer avskalad blacktop-krets istället då det passade bättre med firebird mickarna jag satte i.

Denna har endast varit provmonterad och funkar galant med NOS-caps och resistor. Allt av högsta kvalitet från den välkända ebaysäljaren "Blackstar Guitars". Kostar 1350kr inkl. frakt från Storbritannien utan kontrollplattor. Ska vara en uppgradering även på AVRI-jaguarerna så sitter du på en Jaguar du vill ha så likt originalen från 62 som möjligt så look no further!

Om din Jaguar eller ditt bygge inte har de traditionella mässingplattorna för jordning inkluderar jag även kabel och flatstift för att kunna sammankoppla alla komponenter till den gemensamma jordningspunkten.

Fäst mickarna och jordkablarna så är det bara att tuta och köra!

Säljer min för 900kr plus inkl. frakt så skickar jag med de två övre kontrollplattorna på köpet (värde 250kr bara dem). Priset är prutat och klart då grejerna är så gott som nya och du får med två kontrollplattor.

För mer info kan du kolla in wiring kittet här: https://www.ebay.co.uk/itm/303328106839


02 Dec 2019, 15:28
Profile

Joined: 06 Aug 2018, 11:33
Posts: 47
Location: Karlstad
Post Re: Premium Wiring Kit till 62' Jaguar.
Eventuella byten kan vara av intresse! Hit me up!


02 Dec 2019, 15:30
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.