View unanswered posts | View active topics It is currently 16 Jul 2018, 00:56

Reply to topic  [ 2 posts ] 
Ibanez RG450/550 Delar, Kropp, Hals, Elektronik, Pleka 
Author Message

Post Ibanez RG450/550 Delar, Kropp, Hals, Elektronik, Pleka
Hej, säljer av lite delar som jag inte kommer använda längre. Priser är i många fall höftade, så är du intresserad av något så kom med ett erbjudande om jag har prissatt helt galet. Mängdrabatt är också möjligt. Frakt är möjligt om du som köpare betalar den, annars finns delarna i Örebro för upphämtning.

1: Japantillverkad RG450 ifrån 1993 i kanonskick sånär som på några dings (se bilder). Perfekt projektgitarr, då den är fräst för Edge/LoPro Edge-stallen, vilket innebär att även alla bra FR-stall passar. Hals och kropp hör ihop
Delar: Stämskruvar, TopLock sadel, Hals, Kropp, Strängtryck m. skruv, Halsskruv m. platta, Jack m. platta & skruv, Bakre kavitetslucka m skruv, Fjäderklo, Stallfjädrar, Axelbandsknoppar.
Pris: Kropp + hals, 1400 kr

Quote:
Image

Fler bilder i galleri här: https://imgur.com/a/FJSxYJF

2: Originalmikar m. elektronik (ej outputjack) ifrån en RG550EX monterat på originalplektrumskydd
Pris: 750 kr

Bilder:
Quote:
Image
Image

3: Diverse delar; En uppsättning Ibanez V8 + S1 + V7-mikar ifrån en annan RG550EX. En DiMarzio MegaDrive stallmik. Stallfjädrar + plektrumskyddsskruv medföljer RG450-kroppen. 2 par Vol/Ton-rattar i metall ifrån RG550EX, varav en uppsättning medföljer plektrumskyddet.
Pris: Ibz-mikarna (alla 3) 600 kr. DiMarzio: 550 kr. Resterande delar enligt ö.k.

Bilder:
Quote:
Image

23 Jun 2018, 20:02
Profile

Post Re: Ibanez RG450/550 Delar, Kropp, Hals, Elektronik, Pleka
Hej, säljer du halsen löst?
Jag har en gammal roadstar som behöver en ny hals men jag vet inte om den passar.
Jag bor nära Örebro :)

13 Jul 2018, 11:17
Profile ICQ YIM WWW
Reply to topic   [ 2 posts ]