View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Feb 2018, 12:25

Reply to topic  [ 3 posts ] 
Ibanez 440S (MIJ) i delar 
Author Message

Denna fick inte mycket intresse så jag provar att sälja den i delar istället. Mycket bra skick, byggd tidigt 90-tal.

Hals med svart huvud och en mörk greppbräda, kromade stämskruvar, halsplatta och skruvar. Banden är i mycket bra skick, halsen är grymt skön och fin. Toppskick! Pris: 2000 :-

Kropp i mahogny, svart. Lacken har slipats på framsidan för att ge en matt finish. Det ser hyfsat bra ut, men kan göras bättre av den händige, eller varför inte lackera om den totalt till någon häftig färg? Pris: 850 :-

Stall. Ibanez Original Edge, kromad, med sadel och lås, svajarm, fjädrar och klo. Helt sanslöst bra skick på detta stall. Håller stämningen så bra som dessa kan göra, känns helt undebart att spela på. Jag kan inte ens se något slitage alls på det. Pris: 1500 :-

Pickups. Ibanez S1 Singlecoils och V2 Humbucker, svarta. Ibanez mickar som faktiskt låter bra, tro det eller ej. Pris: 750 :- för hela setet.

Bilder kan ordnas till de som är seriöst intresserade.

OBS! Börjar endast skruva isär denna om jag har köpare på minst två delar.

Kan såklart sälja den hel som den är också (vilket den i ärlighetens namn förtjänar att vara) om någon skulle ha ändrat sig och vilja köpa den.

08 Feb 2018, 20:49
Profile ICQ WWW

Post Re: Ibanez 440S (MIJ) i delar
PM!

/ Jonken

09 Feb 2018, 13:52
Profile

Post Re: Ibanez 440S (MIJ) i delar
Synd på en så otroligt härlig gitarr. Hoppas den får en ny ägare ioch får förbli i helt skick. Kanske med en ny lack då

17 Feb 2018, 13:23
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]