Chassi för SLO-bygge, med komponenter [SÅLT]
Tjena alla förstarkarmekaniker nu är det så att jag har ett SLO chassi som jag vill sälja. Köpte det från brownsound.it för drygt ett år sedan. Det var ju tänkt att jag skulle bygga denna legendariska stärkare men pga tappat intresse så får någon annan ta över.
Chassit kostade 1000 kr att få hemlevererad till dörren och då var det en viss väntetid. En liten missfärgning finns på framsidan men den är så otroligt liten att jag inte ens är säker på att min kamera kan plocka upp det. Chassit kom så levererat till mig och tydligen så är det ingen ovanlighet att deras chassin inte är 100%, utan ganska ofta så är det 99.9%
Vill du ha ett perfekt chassi för detta projekt kan du alltid beställa från USA men då får du betala mer än det dubbla. Som sagt missfärgningen är löjligt liten.
Har inte borrat någonting i chassit men jag har förberett det lite för komponenter.
Har även kretskort till detta projekt som jag har hunnit löda in lite motstånd på (metallfilm 1 w 1%) och några kondingar. Vill sälja allt detta tillsammans. Kretskorten är från TubeTown. Kan även skicka över scheman, BOM osv om det behövs men jag antar att det inte behövs om du är så pass insatt så att du har tänkt att bygga en SLO.
Priset sätter jag på 1000 kr INKL eventuell frakt och då medföljer kretskorten med komponenterna på. Om du även vill ha fler komponenter så kan jag leta upp det jag har och så kan jag skicka med det för materialkostnad också.